ششمین جشنواره استانی تئاتر خراسان رضوی در کاشمر آغاز به‌کار کرد

 


به گزارش خبرنگار نخست نیوز، دبیر اجرایی جشنواره و رئیس انجمن نمایش کاشمر در حاشیه برگزاری آئین آغازین این جشنواره در جوار گلزار شهدای مدفون در آستان مقدس امامزاده سید حمزه(ع) این شهر اظهار داشت: جشنواره تئاتر میثاق امسال برای سومین سال متوالی به صورت استانی و با حضور گروه های منتخب نمایشی از شهرستان های استان برگزار می شود. پیش از این نیز دو مرحله اول این جشنواره شهرستانی و مرحله سوم آن نیز به صورت منطقه ای برگزار شده است.

حسین نوری با اشاره به این که پس از انتشار فراخوان، ۳۹ اثر نمایشی از شهرستان های مختلف خراسان رضوی به دبیرخانه جشنواره دریافت شد، ابراز داشت: پس از بازبینی آثار رسیده توسط هیأت داوران این بخش، ۷ نمایش از شهرستان های مشهد، کاشمر، تربت حیدریه و خواف به منظور شرکت در مرحله پایانی انتخاب شدند.

وی با بیان این که جشنواره ششم از امروز و با ادای احترام به مقام شهیدان و تجدید پیمان با آرمان های امام و شهدا آغاز می‌شود، خاطر نشان کرد: آثار منتخب راه یافته به مرحله پایانی از امشب به مدت ۷ شب در مجتمع فرهنگی هنری سرو کاشمر به روی صحنه می روند.

رئیس انجمن نمایش کاشمر با دعوت از هنرمندان و علاقه مندان به هنر تئاتر برای دیدن نمایش ها و حمایت و دلگرمی هنرمندان ادآور شد: آئین اختتامیه و معرفی گروه‌ها و نفرات برتر چهاردهم اردیبهشت ماه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می‌شود.

نوری یادآور شد: برگزیده ششمین جشنواره استانی تئاتر میثاق به طور مستقیم و بدون بازبینی به جشنواره رضوان خراسان رضوی راه می یابد.

حسن باستانی، میثم نویریان و محمد ناصری داوران ششمین جشنواره استانی تئاتر میثاق کاشمر شدند. این جشنواره از هفتم الی چهاردهم اردیبهشت ۱۳۹۶ در کاشمر برگزار می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *