اجرای مانور آموزشی اخذ رای الکترونیکی در کاشمر

فرماندار کاشمر با بیان این که پنجمین دوره انتخابات شورای شهر کاشمر به صورت الکترونیکی برگزار می شود گفت: در راستای آموزش و آشنایی شهروندان مانورهای آموزشی اخذ رأِی الکترونیکی در سطح شهر برگزار می شود.

محمد حسن فرهادی در حاشیه برگزاری مانور آموزشی اخذ رأی الکترونیکی در گفت وگو با خبرنگار  فارس در کاشمر اظهار داشت: برگزاری این مانورها که از دیروز در کاشمر آغاز شده است در نقاط پرتردد و شلوغ شهر اجرا می شود که بر این اساس با استقرار دستگاه های الکترونیکی اخذ رأی و اعضای شعبه، شهروندان با نحوه رأی گیری و ثبت آرا آشنا می شوند.
وی با بیان این که با کاشمر جزو 8 شهرستان خراسان رضوی است که پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آن به صورت الکترونیکی برگزار می شود ابراز داشت: با برنامه ریزی انجام شده و به منظور آگاه سازی و آشنایی شهروندان با نحوه کارآیی و رأی دادن این مانور آموزشی در هشت نقطه شهر کاشمر اجرا می شود.
فرماندار کاشمر با اشاره به این که به منظور جمع آوری آرای مردم کاشمر تعداد 40 شعبه در نقاط مختلف شهر پیش بینی شده است، یادآور شد: با توجه به برگزاری الکترونیکی انتخابات شورای اسلامی شهر کاشمر تاکنون به ازای هر شعبه 2 دستگاه وارد شهرستان شده است و احتمال افزایش دستگاه ها به منظور تسریع در روند رأی گیری و جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان وجود دارد.
وی با تأکید بر این که شهروندان کاشمری با همراه داشتن کارت ملی در محل هایی که تعیین شده می توانند در زمینه انتخابات الکترونیکی اطلاعات کسب کنند افزود: تاکنون این مانور در پارک بسیج، آستان مقدس امامزاده سید حمزه(ع)، زیارتگاه شهید مدرس برگزار شده است و این روند برگزاری مانورها تا روز اخذ رأی ادامه دارد.
فرهادی با اشاره به این که در روز اخذ رأی شهروندان در زمان مراجعه بایستی کد داوطلب مورد نظر را به خاطر داشته باشند ادامه داد: در روز 12 اردیبهشت 12 سرگروه آموزش دیده و آشنا به امور فناوری و کامپیوتر فعالیت شعب اخذ رأی و کاربران را رصد می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *