ششمین جشنواره استانی تئاتر میثاق در کاشمر به کار خود پایان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، شامگاه گذشته ششمین جشنواره استانی تئاتر میثاق که با حضور 7 گروه نمایشی از شهرستان های کاشمر، تربت حیدریه، خواف و مشهد از هفتم اردیبهشت به میزبانی کاشمر آغاز شده بود پس از اجرای هفت نمایش در مجتمع فرهنگی هنری سرو کاشمر و پس از قرائت بیانیه هیأت داوران نفرات و گروه های نمایشی برتر معرفی شدند.
هیأت داوران این جشنواره در ابتدا از رضا صابری و مجید مقدم به پاس سال های خستگی ناپذیر در عرصه تئاتر تقدیر کرد.
در بخش بازیگری خردسال هیأت داوران  لوح تقدیر و جایزه این بخش را به محمد مهدی تاجیک برای نمایش ” پشت کلانتری، کوچه اول، تیر چراغ برق” از خواف اهدا کرد.
هیأت داوران در بخش گریم جایزه این بخش را به همراه لوح تقدیر به نجمه نداف برای نمایش “حقیقتی که فاش نشد” از مشهد، در بخش موسیقی جایزه این بخش به همراه لوح تقدیر را به مرتضی بحرینی برای نمایش ” خون رقصه” از کاشمر اهدا کرد و در بخش طراحی لباس هیچ انتخابی نداشت.
در بخش طراحی صحنه نیز هیأت داوران بدون در نظر گرفتن رتبه، لوح تقدیر جشنواره و جایزه خود را به طراحان نمایش های ” بی آنکه بدانیم بر عمق برف افزوده شد”عباس دانش دوست از  کاشمر و ” شبح سفید” مهدی حسن زاده از تربت حیدریه اهدا کرد.
هیأت داوران در بخش بازیگری زن با اهدای لوح تقدیر جشنواره از مهتاب قجاوند به دلیل حضور موثر خود در نمایش ” در همین نزدیکی” از مشهد تقدیر به عمل آورد و صبا وحدتی را برای نمایش ” در همین نزدیکی” از مشهد را به عنوان رتبه سوم معرفی کرد و رتبه دوم را مشترکا  به افسانه اصیلی برای نمایش ” خون رقصه” از کاشمر و عاطفه عباس زاده برای نمایش ” بی آنکه بدانیم بر عمق برف افزوده شد” از  کاشمر اختصاص داد و  جایزه اول را به همراه دیپلم افتخار و سرو زرین جشنواره را به ریحانه دلیری برای نمایش ” بی آنکه بدانیم بر عمق برف افزوده شد” از کاشمر تقدیم کرد.
هیأت داوران در بخش بازیگری مرد نیز با اهدای لوح تقدیر جشنواره از وحید بهاری به دلیل حضور موثر خود در نمایش ” در شبح سپید ” از تربت حیدریه تقدیر به عمل آورد و مجتبی قادری را برای نمایش ” پشت کلانتری، کوچه اول، تیر چراغ برق” از خواف را به عنوان رتبه سوم معرفی کرد و رتبه دوم را مشترکا  به سامان سالاری برای نمایش ” در همین نزدیکی” از مشهد و عباس دانش دوست برای نمایش ” خون رقصه” از  کاشمر اختصاص داد و  جایزه اول این بخش را به همراه دیپلم افتخار و سرو زرین جشنواره را به امید وحذت پور برای نمایش ” حقیقتی که فاش نشد” از مشهد تقدیم کرد.
در بخش نویسندگی هیأت داوران با سپاس ویژه از رضا صابری برای حضور تئاتر میثاق، نمایشنامه “خون رقصه” از کاشمر را مورد داوری قرار نداد و ضمن تقدیر از رضا عرفانی نویسنده نمایش ” در همین نزدیکی” از مشهد، جایزه این بخش به همراه لوح تقدیر جشنواره را به سحر رضوانی برای نمایش ” بی آنکه  بدانیم بر عمق برف افزوده شد” اهدا کرد.
هیأت داوران در بخش کارگردانی مهدی حسن زاده برای نمایش ” شبح سپید” از تربت حیدریه را به عنوان مقام سوم معرفی کرد و مقام دوم را مشترکا به عباس دانشدوست برای نمایش ” بی آن که بدانیم بر عمق برف افزوده شد” از کاشمر و کار گروهی نمایش ” خون رقصه” از کاشمر اختصاص داد. هیأت داوران در این بخش انتخابی برای رتبه اول نداشت.
هیأت داوران ششمین جشنواره استانی تئاتر میثاق به اتفاق آراء نمایش  ” بی آن که بدانیم بر عمق برف افزوده شد” از کاشمر  را برای حضور در جشنواره  سراسری تئاتر بچه های مسجد معرفی کرد . همچنین بر این اساس  دو نمایش ” بی آن که بدانیم بر عمق برف افزوده شد” از کاشمر و نمایش ” خون رقصه” از کاشمر را بدون در نظر گرفتن اولویت به جشنواره تئاتر استانی معرفی کرد.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *