ارسال کمک300میلیون ریالی دانش آموزان و فرهنگیان کاشمربه مناطق زلزله زده

همراه با مردم نوع دوست ایران اسلامی؛
 ارسال کمک300میلیون ریالی دانش آموزان و فرهنگیان کاشمربه مناطق زلزله زده

 اولین محموله کمک‌های اختصاصی فرهنگیان ودانش اموزان کاشمر به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال شد.

 به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش کاشمر؛دکتر علی طاهریان در حاشیه ارسال اولین محموله کمک‌های فرهنگیان ودانش اموزان کاشمر به مناطق زلزله زده غرب کشور اظهار داشت: فرهنگیان و دانش آموزان با اهدای گسترده اقلام موردنیاز به هموطنان زلزله زده غرب کشور، نوع دوستی خود را نشان دادند

علی طاهریان افزود: پس از اعلام خبر جمع آوری وسایل و مواد مورد نیاز آسیب دیدگان حادثه زلزله در غرب کشور، دانش آموزان و فرهنگیان با شور و اشتیاق در کنار سایر مردم به اهداء انواع مایحتاج ضروری زلزله زدگان در مدارس و اداره آموزش و پرورش پرداختند که در راستای این مهم، دبیرستان شاهد امام صادق (ع) برای جمع آوری، تفکیک وبسته بندی کمک های نقدی وغیر نقدی اختصاص یافت.
مدیر آموزش وپرورش کاشمر تصریح کرد:کمک های جمع آوری شده فرهنگیان ودانش اموزان کاشمر شامل 320 تخته پتو،285دست لباس گرم،خوشخواب،پتوی مسافرتی،روفرشی،کیسه خواب،برنج،قالی ماشینی،کشمش،کفش،آب معدنی، خرما،کنسرو تن ماهی، کلوچه و نان به ارزش سیصدمیلیون ریال می باشد.
وی اظهار داشت:تمامی اقلام جمع آوری شده پس ازتفکیک وبسته بندی و همچنین وجوه نقدی پس از هماهنگی های انجام شده با مراکز ارسال با یکدستگاه کامیون ظهر امروز کاشمر رابه مقصد کرمانشاه ترک کرد .
طاهریان ضمن قدرشناسی از مشارکت تمامی مردم نیکوکار و خیر خواه شهرستان کاشمر گفت: فرهنگیان و دانش آموزان این شهرستان در کارهای خیر همواره پیشقدم و فعال بوده اند و ان شالله تمامی کمک های جمع آوری شده وارسالی در بین مردم زلزله زده توزیع خواهد شد.
مدیرآموزش و پرورش کاشمر گفت: کمک های فرهنگیان و دانش آموزان همچنان ادامه دارد که پس از جمع آوری مجدد به کرمانشاه و کمک به زلزله زدگان ارسال می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *