امام جمعه کاشمر: تا کی باید شاهد کشتار مردم در جاده کاشمر به شادمهر باشیم؟/ موضوع سیاسی نیست؛ حق مردم است

امام جمعه کاشمر: تا کی باید شاهد کشتار مردم در جاده کاشمر به شادمهر باشیم؟/ موضوع سیاسی نیست؛ حق مردم است .

حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدکاظم طباطبایی امام جمعه محترم کاشمر با اشاره به دو حادثه تلخ اخیر در جاده کاشمر به شادمهر که منجر به جان باختن هفت نفر و محروح شدن تعدادی دیگر شد، اظهار داشت: من معتقد هستم که باید بر روی تابلوی جاده کاشمر به شادمهر بنویسند «جاده مرگ» چرا که ما شاهد حوادث بسیار تلخ در این مسیر ۵۵ کیلومتری هستیم که متأسفانه هیچ کسی توجهی به این قضیه نمی‌کند.

وی ادامه داد: من از مسئولان امر اعم از مسئولان استانی و وزارت راه و شهرسازی می‌خواهم که هر چه سریع‌تر این جاده پرتردد را اصلاح کنند چون این جاده فقط برای تردد به کاشمر نیست چرا که مسیر کاشمر در واقع به بردسکن، سبزوار، شاهرود، طبس و… منتهی می‌شود و لذا جاده کاشمر به شادمهر در واقع یک جاده اصلی است و جاده فرعی نیست.
امام جمعه کاشمر تصریح کرد: یکی از اشتباهاتی که مسئولان ما می‌کنند این است که گمان می‌کنند جاده کاشمر به شادمهر یک جاده فرعی است در صورتی که این برداشت اشتباه است بلکه یک جاده اصلی است که به نظر می‌رسد حجم تردد این جاده کمتر از گناباد به تربت حیدریه و حتی تربت حیدریه به کاشمر نیست و این قابل برآورد است.
وی ادامه داد: ما نباید شاهد این اتفاقات سخت باشیم و به شدت از مسئولان امر درخواست داریم که امروز مهمتر از هر مسأله‌ای برای مردم ما موضوع این جاده است و این حداقل انتظاری است که مردم از مسئولان دارند و باید به آن توجه شود.
طباطبایی اظهار داشت: تا کی باید شاهد این همه کشتار و اتفاق ناگوار در این جاده باشیم و لذا بنده حتماً در نمازجمعه هم به آن اشاره خواهم کرد و از مسئولان خواهم خواست که به این موضوع اهمیت بدهند.
امام جمعه کاشمر با تأکید بر عدم سیاسی‌کاری در این موضوع گفت: ما کاری به مسائل سیاسی نداریم چرا که جاده متعلق به مردم است و همه مسئولان و دولت موظف هستند این مشکل را برطرف کنند و لذا کاری به جناح و جناح‌بندی نداریم و ما نباید مردم را قربانی خط و خط‌بازی بکنیم، این حق مردم و خواسته به جای آنان است و باید انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *