زنگ قرآن و عترت در مدارس کاشمر به صدا درآمد

هم‌زمان با سراسر کشور
زنگ قرآن و عترت در مدارس کاشمر به صدا درآمد.

هم‌زمان با سراسر کشور زنگ قرآن و عترت در مدارس کاشمر به صدا درآمد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، پیش از ظهر امروز در مراسمی نمادینی که با حضور مدیر آموزش‌وپرورش، تعدادی از مسئولان و جمعی از معلمان قرآن و دانش آموزان در نمازخانه تازه تأسیس کوثر در آموزشگاه 15 خرداد کاشمر برگزار شد، زنگ قرآن و عترت در این آموزشگاه به صدا درآمد.
در حاشیه این مراسم علی شهابیان مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار داشت: 24 تا 30 آذرماه به‌عنوان هفته قرآن و عترت در آموزش‌وپرورش نام‌گذاری شده که در این راستا، تلاش کردیم، برنامه‌های متنوعی در این زمینه اجرا کنیم.
معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش‌وپرورش کاشمر با اشاره به استقبال دانش‌آموزان این شهرستان از کلاس‌های قرآنی که در مراکز دارالقرآن‌های سطح شهر، یادآور شد: انس با قرآن سبب سعادت و کمال انس می‌شود، چراکه کلام الهی در حقیقت جلوه‌ای از قدرت، علم و حکت پروردگار عالم و بهترین راه برای انس با خداوند عظیم است.
وی با تأکید بر هوشیاری و بیداری در مقابل توطئه‌های دشمنان که نسل جوان و نوجوان، عقاید دینی و فرهنگی ملت را نشانه رفته است، اضافه کرد: درزمانی که دشمنان اسلام با استفاده از هر ابزار و وسیله‌ای کمر به نابودی اسلام بسته‌اند، انس گرفتن مسلمانان با این کتاب آسمانی امری اجتناب‌ناپذیر است، چراکه دور شدن از این سرچشمه نور، در معرض خطر گمراهی و تسلط بیگانگان قرار خواهیم گرفت.
معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش‌وپرورش کاشمر تجلیل از فعالان قرآنی، برگزاری محافل انس با قرآن و برگزاری مسابقات قرآن را ازجمله مهم‌ترین برنامه‌های هفته قرآن و عترت در این شهرستان عنوان کرد.
در پایان این مراسم با اهدای هدیه‌ای از محمدرضا محمدیان و همسرش از خیرین نیک‌اندیش و بانی ساخت نمازخانه کوثر در دبستان بنیاد 15 خرداد تقدیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *