23 دستگاه تخت تمام‌اتوماتیک به بیمارستان شهید مدرس(ره) کاشمر اهدا شد.

در اقدامی خیرخواهانه

23 دستگاه تخت تمام‌اتوماتیک به بیمارستان شهید مدرس(ره) کاشمر اهدا شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر از اهدای 23 دستگاه تخت تمام‌اتوماتیک به بخش دیالیز بیمارستان شهید مدرس(ره) این شهرستان خبر داد.

محمدجواد یزدانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار داشت: انجمن حمایت از بیماران کلیوی کاشمر در اقدامی خیرخواهانه و به‌منظور بهره‌مندی و استفاده بیماران دیالیزی در این شهرستان تعداد 23 دستگاه تخت تمام‌اتوماتیک برقی را به بخش دیالیز بیمارستان شهید مدرس(ره) کاشمر اهدا کردند.
وی بابیان این‌که بخش همودیالیز بیمارستان شهید مدرس(ره) کاشمر در سال 1376 به همت خیر نیک‌اندیش احمد فدایی نیا با چهار دستگاه دیالیز راه‌اندازی و در سال 1393 با اجرای طرح توسعه این بخش به همت خیر نیک‌اندیش رضا کاویانی تعداد دستگاه‌های دیالیز به 23 دستگاه رسیده است، ابراز داشت: با نصب و راه‌اندازی تخت‌های تمام‌اتوماتیک برقی در بخش دیالیز بسیاری از مشکلات بیماران دیالیزی برطرف می‌شود.
مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر با اشاره به این‌که در حال حاضر 110 بیمار دیالیزی در این شهرستان از خدمات بخش دیالیز بیمارستان شهید مدرس کاشمر استفاده می‌کنند یادآور شد: انجمن حمایت از بیماران کلیوی کاشمر برای خرید، نصب و راه‌اندازی 23 دستگاه تخت تمام‌اتوماتیک یک میلیارد و پانصد میلیون ریال پرداخت کرده است که جا دارد از پی گیری‌ها و تلاش‌های خداپسندانه مهدی شکراللهی و امید رضا میرجردوی از اعضای این انجمن که نقش مهمی در این کار نیک داشتند تقدیر کنیم.
وی بابیان این‌که انجمن حمایت از بیماران کلیوی کاشمر از همراهان و حامیان مجمع خیرین سلامت هستند، خاطرنشان کرد: این انجمن در سال‌های گذشته علاوه بر تأمین برخی از اقلام موردنیاز در بیمارستان‌های این شهرستان نسبت به خرید 5 دستگاه دیالیز هم اقدام کردند.
یزدانی با تقدیر از نگاه خیرخواهانه و خداپسندانه خیرین و مردم نوع‌دوست کاشمر در همراهی و کمک با انجمن خیرین سلامت در راستای اهدای زمین و احداث فضاهای موردنیاز بهداشتی و درمانی و خرید تجهیزات پزشکی موردنیاز افزود: خوشبختانه در سایه همراهی خیرین و اعتبارات دولتی اختصاص‌یافته در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت اتفاقات خوبی در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان نظیر فضاها و تجهیزات افتاده است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر تأکید کرد: شهروندان و هم‌وطنان عزیز می‌توانند کمک‌های نقدی خود را  به شماره‌حساب 0224002400002 نزد بانک ملی ایران و یا شماره‌حساب 4610 نزد صندوق قرض‌الحسنه همت کاشمر به نام مجمع خیرین سلامت واریز کنند و هرگونه سؤال و یا پیشنهادی را با شماره تلفن 05328240049 دفتر مجمع خیرین سلامت کاشمر مطرح کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *