رهبر معظم انقلاب، ملت ایران را شرمنده کردند / حضور مردم فتنه را سرکوب و مشت محکمی بر دهان آمریکا زد

امام‌جمعه موقت کاشمر:
رهبر معظم انقلاب، ملت ایران را شرمنده کردند / حضور مردم فتنه را سرکوب و مشت محکمی بر دهان آمریکا زد
امام‌جمعه موقت کاشمر با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب با تشکر از مردم ایران در حقیقت ملت را شرمنده کردند، گفت: حضور آگاهانه مردم به‌خوبی فتنه را در کشور سرکوب و مشت محکمی بر دهان آمریکا زد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، حجت‌الاسلام علی محمدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه کاشمر در مصلای این شهرستان، اظهار داشت: با توجه به فتنه‌های به وجود آمده و اهداف شومی که استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای شیطان‌صفت در خصوص مقابله با ایران در نظر گرفته است، اتحاد و انسجام ملی به‌عنوان یک ضرورت انکارناپذیر بر محوریت امام و رهبر معظم انقلاب اسلامی بیش از هرزمانی دیگری احساس می‌شود.

وی بابیان اینکه در سایه اتحاد و یکپارچگی مردم تحت رهنمودهای بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، طومار طاغوت زمان در 26 دی‌ماه درهم‌پیچیده و خاندان پهلوی از کشور فرار کردند، ادامه داد: در حالی‌که‌ ایران یک پایگاه نظامی برای آمریکا محسوب می‌شد، اما ملت مسلمان ایران با اتحاد و یکپارچگی خاندان پهلوی را با 40 هزار مستشار از کشور به بیرون راندند.

امام‌جمعه موقت کاشمر با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای فداکار ایران اسلامی، خاطرنشان کرد: 27 دی‌ماه سالروز شهادت نواب صفوی، طهماسبی، برادران واحدی و ذوالقدر از فدائیان اسلام است که به‌حق از فداکارترین اسوه‌های صبر، استقامت و بردباری در انقلاب اسلامی به شمار می‌روند.

وی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با جمعی از مردم قم در 19 دی بعد از فتنه‌ای که به‌عنوان فتنه 96 به دست مزدوران آمریکایی در کشور به وجود آمد و به مقدسات ما توهین شد، افزود: خوشبختانه ملت همیشه بیدار ایران اسلامی بار دیگر با هوشیاری و بصیرت به صحنه آمدند و پاسخ محکم و دندان‌شکنی به فتنه فتنه گران دادند و توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

محمدی تشکر و قدردانی رهبر معظم انقلاب از مردم ایران را یکی از مهم‌ترین مطالب عنوان‌شده در این دیدار عنوان کرد و تأکید کرد: اینکه رهبر معظم انقلاب از ملت سپاسگزاری کردند، موضوع مهمی است، چراکه در حقیقت ایشان با این جمله که هزار مرتبه از مردم شریف ایران تشکر می‌کنم، ملت را شرمنده کردند.

وی بابیان اینکه ملت ایران باید همواره به وجود چنین رهبری آگاه، شجاع و مخلص که پس از امام راحل به ما عنایت شده افتخار کنیم، ادامه داد: ملت ایران نیز قدردان وجود چنین رهبری فرزانه است و شعارش همواره این بوده و خواهد بود که‌ ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده.

امام‌جمعه موقت کاشمر با اشاره به حضور پرشور و باصلابت ایران اسلامی در پاسخ به فتنه‌ اخیر، اظهار داشت: مردم با حضوری آگاهانه با اتحاد و همدلی در روزهای گذشته به‌خوبی فتنه را در کشور سرکوب و مشت محکمی بر دهان آمریکا زدند.

وی همچنین با قدردانی از نیروهای نظامی و انتظامی در برخورد و آرام کردن فضای جامعه، بر نگاه ویژه مسئولان برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تأکید کرد و گفت: توجه به موضوع عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی و نیز عملی کردن دیدگاه‌های مقام معظم رهبری می‌تواند بسیاری از مشکلات جامعه را حل کند.

محمدی در پایان همه نمازگزاران را به تقوای الهی که سرچشمه توفیقات متعدد در عرصه‌های مختلف زندگی، راه جداکننده حق از باطل در فتنه‌ها و فضاهای غبارآلود جامعه و نیز تنها راه برون‌رفت از مشکلات است توصیه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *