برنامه‌های دهه فجر باید با رویکرد مردمی برگزار شود

دهه فجر کاشمر

رئیس تبلیغات اسلامی کاشمر:
برنامه‌های دهه فجر باید با رویکرد مردمی برگزار شود
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشمر گفت: برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید با رویکرد مردمی برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، حجت‌الاسلام قاسمعلی مجیدی در جلسه بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات فرمانداری کاشمر، با تأکید بر ضرورت انتقال و تبیین دستاوردهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نسل چهارم اظهار داشت: به منظور آگاه‌سازی نسل چهارم انقلاب و مقابله با توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان ضروری است اهداف انقلاب در جامعه تبیین شود.

وی با اشاره به این که برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران همزمان با لحظه ورود تاریخی معمار کبیر انقلاب در روز 12 بهمن و در ساعت 9:33 در این شهرستان آغاز می‌شود، یادآور شد: برنامه‌های دهه فجر در کاشمر با گلباران ماکت هواپیما در میدان مرکزی کاشمر و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان آغاز می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشمر با بیان این که به منظور باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌ها و مراسم این ایام کمیته‌های 12 گانه ستاد با مسئولیت اداره مربوطه تشکیل شده است، ابراز داشت: با توجه به تقارن ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) با روزهای اول دهه فجر انتظار داریم برنامه‌ها و فعالیت‌ها در این روزها با حفظ شئونات این ایام باشد.

مجیدی با تأکید بر مردمی برگزار شدن مراسم‌ها و برنامه‌های دهه فجر در این شهرستان خاطرنشان کرد: با گذشت 4 دهه از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون ریالی به منظور برگزاری جشن‌ها و مراسم از استان و تهران اختصاص نیافته است و تمامی فعالیت‌ها و برنامه‌ها با همراهی ادارات و نهادها و کمک‌های مردمی برگزار می‌شود.

در پایان این جلسه هر یک از اعضای این ستاد در خصوص باشکوهتر برگزار شدن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به ارائه راهکارها و برنامه‌هایی پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *