مرادعلی احمدزاده: حفظ و تداوم ارزش‌های نظام در گرو خدمت به مردم است

سرپرست فرمانداری کاشمر:
حضور مردم در بزنگاه‌های حساس مثا‌ل‌زدنی است/ حفظ و تداوم ارزش‌های نظام در گرو خدمت به مردم است
سرپرست فرمانداری کاشمر با اشاره به این که حضور به موقع مردم در بزنگاه‌های حساس مثال‌زدنی است، گفت: یکی از راه‌های حفظ و تداوم ارزش‌های نظام خدمت به مردم است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، مرادعلی احمدزاده امروز در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات فرمانداری کاشمر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران که در سال 1357 و با محوریت مردم به پیروزی رسید بزرگترین انقلاب قرن نام گرفته است.

وی با اشاره به این که انقلاب سال 57 در حقیقت روزهایی ماندگار و فراموش نشدنی در تاریخ این کشور رقم خورده است، ابراز داشت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با محوریت مردم به پیروزی رسید به‌طوری که دست تمام ایادی استکبار جهانی را از این کشور کوتاه کرد.

سرپرست فرمانداری کاشمر با بیان این که مردم با بصیر و هوشیار ایران اسلامی همواره در بزنگاه‌های حساس حضوری اثرگذار و مثال‌زدنی داشتند، افزود: در شرایط کنونی ضرورت دارد آحاد جامعه واقعیت‌ها، ریشه‌ها و آثار گوناگون انقلاب در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را بشناسند و در راستای تثبیت ارکان انقلاب برنامه‌ریزی کنند.

وی با تأکید بر این که باید پیام‌های اصولی و مهم انقلاب به شیواترین زبان و جذاب‌ترین روش‌ها برای اقشار مختلف جامعه بیان شود، یادآور شد: ضمن این که بایستی تقویت اهداف انقلاب به عنوان بخش عمده‌ای از قدرت نرم نظام در سرفصل موضوعات گروه‌های مرجع فکری قرار گیرد باید در راستای تبیین موفقیت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی نیز تلاش شود.

احمدزاده با اشاره به این که مردم به عنوان پشتیبان اصلی نظام و انقلاب همواره در بزنگاه ها حضوری اثرگذار داشتند، خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های حفظ و تداوم ارزش‌های نظام، عزت و عظمت این است که با دلسوزی کامل و با نهایت تلاش و کوشش به مردم خدمت کنیم.

وی با بیان این که تمامی ادارات و نهادهای شهرستان مکلف هستند برنامه‌ها و لیست پروژه‌های قابل افتتاح و یا پروژه‌هایی که قرار است کلنگ‌زنی شود را به منظور برنامه‌ریزی به دبیرخانه ستاد ارسال کنند، گفت: از مسئولان انتظار داریم از ارسال پروژه‌هایی که پیش از این افتتاح شده و یا پروژه‌هایی که به صورت کامل تکمیل نشدند خودداری کنند.

سرپرست فرمانداری کاشمر همچنین در خصوص آغاز عملیات اجرایی پروژه‌ها و مراسم کلنگ‌زنی به مسئولان تذکر داد که تنها طرح‌ها و پروژه‌هایی را برای کلنگ‌زنی اعلام کنید که ردیف اعتباری مشخص داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *