هشتمین جشنواره شعر فجر« قلم های بینا»در کاشمر برگزار می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد، موسسه فرهنگی هنری انجمن قلم ترشیز با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشمر و کانون بسیج هنرمندان و حمایت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی خلیل آباد و بردسکن، اداره آموزش و پرورش کاشمر، شهرداری و شورای اسلامی کاشمر هشتمین جشنواره شعر فجر را با عنوان قلم های بینا در کاشمر برگزار می کند.

این جشنواره شعر با هدف پیوند عمیق میان مردم و شعر و ادب در دو بخش موضوعی و آزاد در دو رده سنی برگسالان و دانش آموزی با موضوعات سبک زندگی و فلسفه انقلاب، فرهنگ شهادت و آزادی، پایداری و مقاومت، استکبارستیزی و عدالت خواهی و نوع دستی برگزار می شود.

تمام قالب های شعری در این جشنواره پذیرفته می شود، شعرهای ارسالی باید در فایل ورد با فونت نازنین با قلم ۱۴ تایپ گردد همچنین حداکثر تعداد آثار ارسالی برای هر شرکت کننده ۳ اثر می باشد و آخرین مهلت ارسال اثار هم ۱۵ بهمن سال جاری است.

علاقمندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشمر، خلیل آباد و یا بردسکن(۰۵۱۵۵۲۳۴۹۶۱) یا از طریق تلگرام به آی دی @sarvw_torshiz ارسال نمایند، در پایان جشنواره به شاعران برگزیده تندیس جشنواره، لوح سپاس و جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *