کاشمر از ظرفیت بالایی در ورزش تیراندازی برخوردار است

رئیس جدید هیأت تیراندازی کاشمر با تأکید بر این‌که این شهرستان از ظرفیت بالایی در ورزش تیراندازی برخوردار است گفت: با صدور احکام برای اعضای جدید هیأت، فعالیت این رشته ورزشی رونق می‌گیرد.

محمود قانعی زارع

محمود قانعی زارع در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار داشت: فعالیت هیأت تیراندازی کاشمر با حضور اعضا جدید و پیش‌بینی برنامه‌های جدید و راهبردی کار خودش را آغاز کرده است و به‌زودی شاهد تحولات چشمگیر در رشد و ارتقای این رشته ورزشی در شهرستان خواهیم بود.

وی با اشاره به این‌که سند راهبردی هیأت تیراندازی برای نخستین بار باهم‌اندیشی و مشورت با اهل‌فن و پیشکسوتان این رشته ورزشی در کاشمر تهیه و تدوین می‌شود، یادآور شد: کاشمر با داشتن یک باشگاه تیراندازی استاندارد از شهرستان‌های پیشرو استان در رشته تیراندازی است که امیدواریم با فراهم کردن زمینه بتوانیم علاقه‌مندان به این رشته ورزشی را جذب کنیم.

رئیس هیأت تیراندازی کاشمر با تأکید بر این‌که برای گسترش و ارتقای جایگاه این رشته ورزشی نیازمند همراهی و کمک مسئولان، ورزشکاران، پیشکسوتان و علاقه‌مندان به تیراندازی هستیم، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با پتانسیلی که در کاشمر درزمینهٔ فضای مورد نیاز و نیز استعداد ورزشکاران وجود دارد به‌خوبی می‌توانیم ضمن تربیت ورزشکاران حرفه‌ای، نام کاشمر را در عرصه رقابت‌های استانی و کشوری پررنگ کنیم.

وی با اشاره به پیشینه کاشمر در امر برگزاری مسابقات حرفه‌ای تیراندازی بر حضور و مشارکت تمامی ورزشکاران این رشته در برنامه‌ها و فعالیت‌های این هیأت تأکید کرد و ابراز داشت: با توجه به تأکیدات دین مبین اسلام به این رشته ورزشی انتظار می‌رود با فراهم شدن بستر شاهد استقبال چشمگیر مردم کاشمر از ورزش تیراندازی باشیم.

قانعی افزود: در جلسه‌ای که اعضای جدید هیأت با رئیس اداره ورزش و جوانان کاشمر برگزار شد مقرر شد تا اردیبهشت‌ماه سال آینده مکانی در مجموعه ورزشی آزادی شهرستان برای محل دفتر هیأت اختصاص یابد.

وی با اشاره به صدور احکام اعضای جدید این هیأت ورزشی اظهار داشت: داوود ابوالفضلی به‌عنوان نایب‌رئیس، محسن ذبیحی به‌عنوان دبیر، محمود فرهادی عضو هیأت‌رئیسه و حسن شیرزاد به‌عنوان خزانه‌دار هیأت تیراندازی کاشمر منصوب شدند.

رئیس هیأت تیراندازی کاشمر در پایان بابیان این‌که به‌زودی کمیته‌های تخصصی این رشته ورزشی تشکیل و فعال خواهد شد از تمامی ورزشکاران و علاقه‌مندان به این رشته ورزشی برای همراهی و همکاری در کمیته‌ها دعوت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *