اجرای 200 برنامه فرهنگی در گرامیداشت دهه فجر در کاشمر

مسئول ستاد دهه فجر و رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشمر با تأکید بر ضرورت معرفی و تبیین دستاوردهای انقلاب به نسل جوان، گفت: در گرامیداشت دهه فجر انقلاب بیش از 200 برنامه فرهنگی در کاشمر اجرا می‌شود.

حجت اسلام قاسمعلی مجیدی

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، حجت اسلام قاسمعلی مجیدی صبح امروز در دیدار مسئولان کاشمر با امام‌جمعه این شهر در نخستین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی است، بنابراین ضرورت دارد، دستاوردها و اهداف آن به نسل جوان معرفی و تبیین شود.

وی بابیان اینکه در گرامیداشت سی و نهمین فجر انقلاب اسلامی ایران با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده با تمامی ادارات و نهادهای مختلف در سطح شهرستان علاوه بر افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و خدماتی شاهد اجرای بیش از 200 عنوان برنامه فرهنگی با موضوعات مختلف خواهیم بود، یادآور شد: برگزاری جشن ویژه انقلاب با حضور دانش آموزان، ایستگاه نقاشی، برگزاری گفتمان دینی، مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، برپایی نمایشگاه‌های هنری و عرضه محصولات فرهنگی ازجمله این برنامه‌ها است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشمر با دعوت از تمامی مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان برای حضور در برنامه‌ها و مراسم‌های تدارک دیده‌ شده در این ایام، خاطرنشان کرد: هم‌زمان با سراسر کشور، آئین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در گلزار شهدای شهرستان برگزار می‌شود، بنابراین با توجه به این مسئولیتی که امروز برعهده‌گرفته‌ایم، مدیون خون پاک شهدا هستیم، ضرورت دارد با حضور پرشور در این مراسم با آرمان‌های شهدا و امام راحل تجدید پیمان کنیم.

مجیدی با تأکید بر اینکه راهپیمایی 22 بهمن اوج شکوه و عظمت برنامه‌های این ایام است، ادامه داد: کاشمر پس از مشهد تنها شهر در خراسان رضوی است که راهپیمایان پس از برگزاری راهپیمایی 22 بهمن نماز ظهر و عصر را به‌صورت جماعت اقامه می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *