دکل‌های روشنایی استادیوم آزادی کاشمر گم شد

رئیس اداره ورزش و جوانان کاشمر با اشاره به اینکه تاکنون در خصوص اینکه سرنوشت دکل‌های روشنایی استادیوم آزادی چه شده است وارد نشده ام، افزود: چون تا حالا کسی از من نخواسته پیگیری نکرده‌ام اما اگر کسی بخواهد ما پیگیری می‌کنیم.

دکل‌های روشنایی استادیوم آزادی کاشمر گم شدمحمد شایگان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان این‌که در مقطعی به دلایل مختلف و تأثیرگذاری مسائل سیاسی از بیرون نیروهایی جذب مجموعه ورزش شهرستان شدند که معضلاتی را ایجاد کرد و موجب رکود شد، اظهار کرد: در این سال‌ها تلاش کرده‌ایم با تعامل و وحدت بین سایر ادارات و خیرین ورزشی طرح‌های نیمه‌تمام را به اتمام رسانده و مشکلات اماکن ورزشی را رفع کنیم.

وی با اعلام این‌که بخش خصوصی بسیار موفق‌تر از بخش دولتی عمل کرده است، تاکید کرد: متأسفانه در دولت نهم و دهم کارها و طرح‌های ورزشی بسیاری در شهر و روستا بدون برنامه انجام شد و اکنون این پرونده‌های نیمه‌کاره، معضل شده‌اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان کاشمر وجود اماکن فرسوده و مخروبه را از دیگر مشکلات دانست و بیان کرد: بسیاری از این بناها باید یا تخریب شده و یا مرمت و نوسازی شوند.

وی در ادامه با بیان این‌که بدهی‌های اداره در سه بخش عمرانی، اداری و هیئت‌های ورزشی است، گفت: هرچند بنا به قول‌های داده شده، قرار است مقداری از بدهی‌های بخش عمرانی پرداخت شود اما با توجه به تخصیص پائین هنوز نتوانسته‌ایم کاری انجام دهیم.

شایگان با اشاره به این‌که در مجموع تمامی بدهی بالغ‌بر 200 میلیون تومان است و به طور خاص بدهی بخش عمرانی در حدود 40 میلیون تومان است، افزود: از یک سال قبل سعی شده ابتدا بدهی‌های کمتر را تسویه کنیم.

کاغذ دیواری تنها سهم اداره ورزش و جوانان از تغییرات

وی هم‌چنین بیان کرد: از سال 79 که جانشین و هم مسئول امور مالی اداره ورزش و جوانان کاشمر بوده‌ام تنها مبلغ یک‌میلیون و 500 میلیون تومان از سازمان مسکن توسط فرمانداری به ما ابلاغ شد که تعمیرات اداری انجام شد اما از آن سال تاکنون تنها یک کاغذدیواری اضافه شده و از نظر فضای اداری مشکل جدی داریم.

رئیس اداره ورزش و جوانان کاشمر با بیان این‌که با اعتباراتی که در دولت نهم و دهم به شهرستان ابلاغ شد می‌توانستیم بدون این‌که در ورزشگاه آزادی عملیات عمرانی انجام دهیم همانند سایر شهرها، زمین ورزشی 5000 نفری دیگری در شمال شهر گرفته و استادیوم دیگری احداث کنیم، گفت: متأسفانه چون نیرو متخصص نبوده تفکر این کار را هم نداشتند.

وی با اشاره به اینکه هر چند بودجه در خود استادیوم آزادی و استخر تختی هزینه شده ولی نیازی نبود استادیوم و یا استخر روبازی که سال‌ها مردم استفاده می‌کردند تخریب شود و بعد از گذشت سال‌ها همچنان نیمه‌کاره بماند، اظهار کرد: با این کار فقط خسارتی به مجموعه تربیت‌بدنی وارد شده است.

شایگان با اعلام اینکه می‌شد از اعتبارات بهتر از این استفاده کرد، افزود: به رغم 600 میلیون تومان هزینه انجام شده اما هنوز مشکل استادیوم آزادی رفع نشد و حتی نمی‌توانیم مسابقه‌ای با دو هزار نفر جمعیت برگزار کرده و میزبانی کنیم.

دکل‌های روشنایی استادیوم آزادی کاشمر گم شد

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در اسناد شما درآمدی مبنی بر فروش دکل‌های برق وجود دارد، اظهار کرد: خبر ندارم و آن‌هم به دلیل اینکه کسی از من نخواسته است.

شایگان با اعلام اینکه از زمان گم شدن دکل‌ها و تعویض فنس‏های اطراف استادیوم آزادی مسئولان امنیتی و قضایی از سؤال نکرده‌اند که چه اتفاقی برای این‌ها افتاده است، بیان کرد: در این خصوص نه کسی از من پرسیده و نه اطلاعی دارم.

وی با بیان اینکه در سیستم اداری تا کاغذ و درخواستی ثبت دفتر نشود پیگیری نمی‌کنیم، گفت: در انبارهای اداره ورزش و جوانان چیزی به عنوان دکل‌های روشنایی استادیوم آزادی و یا فنس‏های قبلی این ورزشگاه وجود ندارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان کاشمر زمانی که من مسئولیت این اداره را تحویل گرفته‌ام هیچ چیزی در این خصوص به ما تحویل نداده‌اند و در انبارهای ما چنین چیزهایی نیست، افزود: دکل‌ها بعد از ساخت و ساز در استادیوم آزادی گم شدند.

وی با اشاره به اینکه دکل‌ها از چند سال قبل و هم‌زمان با ساخت و سازها گم شده است، گفت: از آن سال تاکنون هیچ نهاد و یا ارگانی نپرسیده که دکل‌های روشنایی این استادیوم کجا رفته است.

شایگان با بیان اینکه اگر بخواهیم غروب مسابقه فوتبالی را در استادیوم آزادی برگزار کنیم به دلیل نداشتن روشنایی امکان‌پذیر نیست، اظهار کرد: در مجموع چهار دکل هر کدام به ارتفاع 18 متر و به همراه فنس‌های قبلی دور تا دور استادیوم آزادی گم شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان کاشمر در پایان در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه در شهرستان برخی هیئت‌ها را نداریم اما رئیس هیئت را داریم و حتی سالن هم به این هیئت‌ها داده‌اند درآمد این هیئت به کجا می‌رود، گفت: سالن انقلاب چندین سال است که در اختیار هیئت اسکواش است و این هیئت شاید سوری تشکیل شده و رئیس هم دارد اما چون هفت نفر نیرو داریم که با اداره کار می‌کنند و باید حقوق آن‌ها را بدهیم و از سویی بخشی از هزینه‌های هیئت‌های ورزشی در اعزام‌ها و مسابقات را باید تأمین کنیم به همین خاطر از این محل تأمین می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *