برگزاری بیش از 10 برنامه فرهنگی بمناسبت دهه فجر در امامزاده سیدمرتضی(ع) کاشمر

به مناسبت دهه فجر انجام شد:

برگزاری بیش از 10 برنامه فرهنگی در امامزاده سیدمرتضی(ع) کاشمر

مسئول امور فرهنگی و قرآنی بقعه امامزاده سیدمرتضی(ع) کاشمر گفت: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر تاکنون بیش از 10 برنامه فرهنگی در این آستان مقدس برگزارشد.

ابوالفضل عطار بیان کرد: از ابتدای دهه فجر انقلاب اسلامی تاکنون بیش از 10 برنامه فرهنگی و قرآنی باحضور و استقبال زائران در آستان مطهر امامزاده سیدمرتضی(ع) کاشمر اجراشد.

وی افزود: برگزاری دعای توسل, زیارت عاشورا, دعای کمیل و ندبه به مناسبت گرامیداشت یادو خاطره شهدای انقلاب اسلامی, مسابقه بزرگ پیامکی فجر انقلاب اسلامی, تشکیل حلقه معرفتی ویژه دانش آموزان و خدام با موضوع دستاوردهای انقلاب, ترتیل خوانی قرآن کریم به مدت 10 شب باحضور زائران ازجمله برنامه هایی است که تاکنون اجراشد.

عطار اظهارداشت: باتوجه به اینکه دهه فجر امسال متقارن شد با ایام شهادت حضرت زهرا(س) برنامه های متنوعی ازجمله مراسم عزاداری و سخنرانی برگزارشد.

وی با بیان اینکه امروزه اقتدار و سربلندی ایران مدیون خون شهدایی است که خالصانه جان خود را تقدیم انقلاب و اسلام کردند, افزود: تمام خدام این آستان مطهر در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شرکت می کنند و مردم را نیز به شرکت در راهپیمایی دعوت می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *