گلایه های کارگران کارخانه کاشی از پرداخت نشدن حقوق آن ها

تعدادی از کارگران زحمتکش کارخانه کاشی زهره کاشمر که با غیرت و همت خود، ضمن خدمت به اقتصاد کشور، چراغ این کارخانه را روشن نگاه داشته اند، یا در ملاقات حضوری و یا با ارسال پیام های خود، چند گلایه را از شرایط کاری خودشان مطرح کرده اند، اما مهمترین گله مندی آن ها، عدم پرداخت حقوقشان در چند ماه گذشته بوده است.

برخی از کارگران اظهار می داشتند که با این شرایط، اداره زندگی برای آن ها با سختی و مشکل فراوانی مواجه شده و حتی می گفتند با درخواست پرداخت مساعده آن ها هم موافقت نشده است.

شکی نیست که در مشکلات اقتصادی موجود و رکود حاکم بر بازار و ساخت و ساز، واحدهای تولیدی همچون کارخانه کاشی کاشمر نیز با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می کنند و همین که توانسته اند چراغ کارخانه را روشن نگاه دارند، جای بسی تقدیر دارد.

اما از دیگر سو، پرداخت نشدن حقوق کارگری که تمام درآمد مالی او از همین محل تامین می شود، با این همه هزینه های زندگی و مشکلات معیشتی نیز به هیچ عنوان قابل هضم نیست.

امید آنکه مدیران کارخانه کاشی، تدبیری بیاندیشند و در آستانه سال نو، کام کارگران زحمتکش این کارخانه را شیرین کنند.

و ای کاش مسئولان و دولتمردان ما، این همه توصیه های مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت و اولویت اقتصاد و معیشت را در چند سال اخیر جدی تر می گرفتند تا شاهد بروز چنین معضلات طاقت فرسایی نه برای واحدهای صنعتی و نه برای کارگران و رزمندگان خط مقدم اقتصاد و صنعت و تولید کشور نبودیم.

این پایگاه خبری آماده انعکاس پاسخ ها و توضیحات مدیران کارخانه کاشی زهره کاشمر می باشد.

محمد فیض عارفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *