حضور باشکوه مردم انقلابی کاشمر در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن

مردم انقلابی کاشمر با حضور در راهپیمایی 22 بهمن جلوه‌ای زیبا از وحدت و همبستگی ملت را در دفاع از آرمان‌های انقلاب و پشتیبانی از رهبر معظم انقلاب را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، صبح امروز در چهلمین سالگرد بهار شکوهمند انقلاب اسلامی ایران مردم انقلابی و همیشه درصحنه ایران اسلامی هم‌زمان با سایر نقاط کشور با حضور پرشور و باشکوه در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن بار دیگر اثبات کردند در مسیری که از 40 سال قبل در آن پا گذاشتند، عقب‌نشینی نمی‌کنند و تا آخرین‌نفس و قطره خون با پیروی از رهنمودها و توصیه‌های مقام معظم رهبری از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

در این حضور حماسی و یکپارچه که هزاران نفر از اقشار مختلف مردم کاشمر حضور داشتند با سردادن شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر صهیونیست» با مشت‌هایی گره‌کرده بار دیگر اقدامات و توطئه‌های دشمنان و بدخواهان انقلاب و کشور عزیز ایران را محکوم و خشم و انزجار خود را یاوه‌گویی‌ها و دسیسه‌های آنان اعلام کردند.

راهپیمایان که حرکت خود را از میدان انقلاب آغاز کرده بودند پس از عبور از خیابان امام خمینی(ره) و میدان آزادی کاشمر وارد آستانه مقدسه امامزاده سید حمزه(ع) شدند، آنها با اجتماع در این مکان مقدس قطعنامه راهپیمایی این حرکت غرورآفرین و دشمن‌شکن یوم‌الله 22 بهمن قرائت شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *