سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کاشمر معرفی شد

با حضور مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی، سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کاشمر معرفی شد.
سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کاشمر معرفی شد
به گزارش روابط عمومی فرمانداری در دیدار صحرایی مدیرکل منابع طبیعی وابخیزداری خراسان رضوی با سرپرست فرمانداری کاشمر سرپرست منابع طبیعی وآبخیزدازی شهرستان کاشمر معرفی شد
دراین دیدار احمدزاده سرپرست فرمانداری اقدامات منابع طبیعی در منطقه در راستای حفظ منابع آبی و مقابله با خشکسالی را ارزنده وموثر برشمرد.

وی درادامه اجرای طرح پایلوت مدیریت یکپارچه و جامع حوزه‌های آبخیز با مشارکت مردم در کاشمر در راستای حفظ و احیای منابع طبیعی حفظ منابع پایه، کاهش فرسایش و رسوب و جلوگیری از سیلاب در بخش کوهسرخ را از دیگر اقدامات موثر منابع طبیعی در جهت حفظ جنگل‌ها، مراتع و حفاظت‌ و حمایت از آب و خاک منطقه دانست.

صحرایی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی بااشاره به کاهش بارندگی ها در سالهای اخیر یکی از اولویتهای اصلی دولت درجهت حفظ جنگل‌ها، مراتع و حفاظت‌ و حمایت از آب و خاک اجرای طرح های آبخیزداری برای مقابله با الودگی هوا بویژه جلوگیری از ریزگردها در برخی نقاط کشور دانست.

گفتنی است در پایان ضمن معرفی رضا نجفی فدافن از اقدامات وزحمات ارزنده در طی ۱۲۹ ماه خدمت مهدی مظفرجلالی در سمت رئیس منابع طبیعی کاشمر تقدیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *