ماجرای دنباله دار دکل های ورزشگاه کاشمر

دادستان کاشمر: رئیس اداره ورزش و جوانان مستندات دکل‌های گم شده استادیوم ازادی را ارائه کند

به گزارش کاشمربصیر به نقل از فارس، دادستان عمومی و انقلاب کاشمر با اشاره به انتشار خبر گم‌شدن دکل‌های استادیوم آزادی این شهرستان گفت: رئیس اداره ورزش و جوانان کاشمر باید مدارک و مستندات را در مهلت قانونی ارائه کند.

غلامرضا طالعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار داشت: برای اولین بار موضوع گم‌شدن را از طریق رسانه‌ها متوجه شدیم بنابراین به‌عنوان مدعی‌العموم پیگیری این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به این‌که رئیس ورزش و جوانان در فضای رسانه‌ای این مطلب را مطرح و اعلام کرده که مقامات قضایی و امنیتی از ما نخواستند ابراز داشت: امروز به رئیس اداره ورزش و جوانان کاشمر اعلام کردیم تا در مهلت قانونی نسبت به ارائه مدارک و مستندات در این زمینه اقدام کند.

دادستان کاشمر با اشاره به این‌که موضوع دکل‌ها مربوط به سال 90 است که در جریان بازسازی استادیوم جمع‌آوری‌شده است یادآور شد: اگرچه تاکنون گزارشی در این خصوص دریافت نکردیم به‌عنوان مدعی‌العموم تعقیب موضوع را آغاز کردیم.

وی با تأکید بر این‌که مدیر یک مجموعه باید به‌صورت کامل به مجموعه تحت مدیریتش اشراف و نسبت به قوانین و مقررات حوزه کاری‌اش آگاهی داشته باشد افزود: درصورتی‌که این دکل‌ها به‌صورت اموال تحویل رئیس فعلی شده یا نشده است و ادعایی نسبت به آنچه درگذشته اتفاق افتاده است باید با ارائه اسناد و مدارک به مسئولان استانی خود و دستگاه قضا موضوع را پی گیری می‌کرد بنابراین اگر در فضای مجازی این شائبه القا شود که این دکل‌ها سرقت و یا یک‌شبه گم‌شده است کار صحیحی نیست.

طالعی بابیان این‌که اگر اتفاقی رخ‌داده و جرمی در حوزه مسئولیت یک مدیر اتفاق افتاده اولین وظیفه مدیر است که پی گیری اداری و قضایی آن را انجام دهد و آن را به اطلاع مسئولان استانی و قضایی برساند ادامه داد: باید اسناد و مدارک از سوی رئیس فعلی اداره ورزش و جوانان ارائه تا جرم و تخلف بررسی شود چه‌بسا ممکن است اقدام انجام‌شده مشمول نشر اکاذیب و جرمی ‌شود که قابل‌پیگیری باشد.

وی با اشاره به این‌که تا روشن شدن وضعیت پرونده موضوع را پی گیری خواهم کرد گفت: اقدامات در فضای مجازی بدون ارائه کردن مستندات قابل‌پیگیری است.

دادستان عمومی و انقلاب کاشمر خاطرنشان کرد: اگر رأیی در این خصوص صادر و قطعیت پیداکرده باشد به لحاظ حقوقی مشمول اعتبار امر مختومه است و با توجه به این‌که رسیدگی به هر پرونده یک‌بار انجام می‌شود زمانی که یک رأی قطعیت پیدا می‌کند آن پرونده مختومه است.

طالعی بابیان این‌که 4 دکل 18 متری چیزی نیست که در اسناد و مدارک مربوط به اموال نیاید و یا گم شود، اظهار داشت: قطعاً در بحث بازسازی تغییر و تحولی انجام‌شده است لذا باید مستندات را ارائه دهند و احتمال این‌که شاید خواسته باشد با رسانه‌ای کردن موضوع نقدی به مدیر قبلی وارد کند وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *