تاکید بر گشتهای مشترک بازرسی وبرخورد با متخلفین گران فروشی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری با حضور معاون برنامه ریزی وامورعمرانی فرمانداری جلسه کمیسیون تعزیرات شهرستان برگزار شد.
برامکی معاون برنامه ریزی وامورعمرانی فرمانداری با اشاره به روزهای پایانی سال و درراستای رعایت حقوق مصرف کنندگان برلزوم نظارت دستگاههای ذیربط بر قیمتها ی اجناس و راه اندازی گشتهای نظارتی و برخورد با متخلفین تاکید نمود.
برامکی بااشاره به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و افزایش تقاضای عمومی خواستار کنترل و نظارت مستمر اتاق اصناف و اداره صنعت معدن و تجارت در گشتهای بازرسی از سطح بازار در خصوص درج قیمت کالا و خدمات برروی اجناس شد
معاون برنامه ریزی وامورعمرانی فرمانداری درادامه با بیان اینکه تا پایان سال گشتهای مشترک بازرسی از سطح بازار اجرایی خواهد شد خواستار پرهیز ازبرخوردهای سلیقه ای در بازرسی از صنوف وبرخورد با کسبه متخلف شد.
برامکی بااشاره به وجود صنوف مختلف در جوار امام زاده سید مرتضی برلزوم نظارت وبازرسی بیشتر از مراکز ارائه موادغذایی تاکید نمود .
معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرمانداری گفت : در جهت تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت برخی اقلام کالاهای تنظیم بازار با قیمت تعادلی در محل فروشگاه شب بازار اداره تعاون روستایی واقع در (بلوار سید مرتضی کاشمر) توزیع خواهد شد.
برامکی افزود : همشهریان می توانند موارد مربوط به تخلف درخصوص عدم درج قیمت و گرانفروشی را به بازرسی اداره صنعت معدن تجارت و همچنین اتاق اصناف گزارش نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *