سارق حرفه ای احشام به دام افتاد

فرمانده فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر از دستگیری سارق حرفه ای احشام در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پیام ترشیز، سرهنگ ابوالقاسم باقری گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در روستاهای بالا ولایت شهرستان کاشمر تیم دایره تجسس کلانتری ۱۲ قائم وارد عمل شدند.

سرهنگ باقری افزود مأموران کلانتری ۱۲ قائم پس از بررسی سرقت‌های انجام شده و تحقیقات گسترده میدانی به مردی ۳۰ ساله به نام “هاشم” مظنون و وی را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران تجسس کلانتری ۱۲ روز گذشته موفق شدند مظنون را در حال ذبح یکی از گوسفندان سرقتی دستگیر و با هماهنگی مقام قضایی به کلانتری ۱۲ انتقال دهند.

وی خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده که اعتیاد شدید به مواد افیونی دارد و چندین فقره سرقت را در کارنامه خود یدک می‌کشد در ابتدا منکر هرگونه سرقتی بود ولی در مواجهه با دلایل متقن پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نیافت و به ۶ فقره سرقت احشام و یک مورد سرقت منزل از روستاهای عارف آباد کاژغونه و رزق آباد اعتراف کرد.

وی همچنین تصریح کرد سه نفر مالخر نیز در همین رابطه دستگیر و به همراه پرونده قضایی راهی راهی دادسرا شدند.

فرمانده انتظامی کاشمر با اشاره به کشف تعدادی از گوسفندان سرقتی و تحویل آنها به مالباختگان از مردم خواست با رعایت تدابیر پیشگیرانه از سرقت همانند استفاده از درب و پنجره و حفاظ فلزی محکم، استفاده از دوربین مدار بسته از وقوع سرقت پیشگیری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *