برخورد شدید خودروی پژو با تیر برق در کاشمر حادثه آفرید

به گزارش روابط عمومی اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشمر، ظهر امروزساعت 12:30 خبر تصادف شدید خودروی پژو با تیر برق به ستاد فرماندهی 125 اعلام شد که بلافاصله نجاتگران ایستگاه مرکزی به محل اعزام شدند.

امیر نژاد رحیم مسئول اداره آتش نشانی با بیان این خبر گفت : به علت نامعلومی خودرو پژو از مسیر خود منحرف و به طرز شدیدی با تیر چراغ برق حاشیه خیابان برخورد نموده بود.

نژاد رحیم افزود : طی این حادثه در همان لحظه اول یکی از سرنشینان به علت نبستن کمربند از خودرو به بیرون پرتاپ شده بود و یکی دیگر از سرنشینان در خودرو محبوس شد .

وی ادامه داد : نجاتگران به محض رسیدن به محل ضمن انجام عملیات احتیاط حریق، مصدوم را به وسیله تجهیزات هیدرولیک رهاسازی و جهت مداوا تحویل امدادگران اورژانس نمودند.

ایشان اظهار داشت : مصدومین این حادثه دوخانم ۳۰ و ۳۷ ساله بودند که به علت جراحات وارده توسط اورژانس 115 به بیمارستان انتقال یافتند.

مسئول آتش نشانی کاشمر به شهروندان و حاضرین در محل حادثه توصیه کرد: با توجه به غیر قابل پیش بینی بودن هر گونه حادثه در محل تجمع و آسیب دیدن احتمالی تماشاچیان و تداخل در کار آتش نشانان و نهایتا از دست رفتن زمان و فرصت طلایی امدادرسانی به جای تجمع در محل حادثه سریعا پس از اطلاع رسانی به ارگان های امدادی در مکانهای امن قرار گرفته و از مداخله در کار آتش نشان خودداری نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *