کسب عناوین برتر تیم های کاشمر در مسابقات بازی های کلاسیک انتخابی استان

کسب عنوان اول تیم دختران نوجوان بخش کاشمر و نوجوانان پسر از بخش کوهسرخ در مسابقات بازی های کلاسیک انتخابی بخش های استان
کسب عناوین برتر تیم های کاشمر در مسابقات بازی های کلاسیک انتخابی استان
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی کاشمر، مرحله سوم دومین المپیاد ورزشی بازی های کلاسیک بخش های استان خراسان رضوی متشکل از منتخبین مرحله دوم مسابقات بین بخشی شهرستان ها در منطقه دو استان به میزبانی شهرستان خواف با حضور شهرستان های گناباد، رشتخوار، کاشمر و خواف در مورخه ۱۱ اسفند برگزارگردید که تیم های دختران و پسران نوجوان این شهرستان از بخش مرکزی و کوهسرخ به مسابقات اعزام شدند؛ این مسابقات به میزبانی شهرستان خواف در دوبخش پسران و دختران نوجوان برگزار و شرکت کنندگان در این مسابقات از شهرستان های خواف-گناباد- رشتخوار و کاشمر بایکدیگر به رقابت پرداختند. این مسابقات شامل (پنالتی، دو و میدانی و والیبال) بود.

تیم های اعزامی از کاشمر در بخش بانوان به کسب مقام اول در سه رشته شده و تیم پسران در دومیدانی ماده ۲۰۰۰ متر فقط به مقام اول و جواز صعود به مرحله نهایی را کسب نمودند.

در بخش دختران نوجوان در رشته والیبال مقام اول را کسب کردند. اسامی بازیکنان تیم: زهرا کورسی – زهرا مومن فرگی – یگانه فهیمی نژاد- فاطمه خاکپور – فائزه شیردل فروتقه – سیده معصومه حسینی حقیقی – الهام محمدیان از بخش مرکزی به مربیگری خانم وحیده بهشتیان فروتقه.
در رشته دومیدانی مواد: پرتاب وزنه خانم مریم محمدیان قصونی اول ؛ دو استقامت ۱۰۰۰ متر مبینا یوسفیان قلعه بالا اول ؛ شوت پنالتی : مبینا زیرک – سعیده غلامزاده – مریم پور عباس از بخش کوهسرخ به مقام اول ؛ پرش جفت : مهدیه مهدی زاده به مقام دوم دست یافتندکه سرپرستی تیم اعزامی دختران سرکار خانم خلعتی قلعه بالا بر عهده داشتند.

در بخش پسران نوجوان سید حسین طباطبایی از کوهسرخ در دو استقامت ۲۰۰۰ متر به مقام اول و جواز صعود به مرحله نهایی را بدست آورد.

در پرش جفت سید هادی هاشمی رزق اباد از بخش مرکزی مقام سوم و پرتب وزنه سید هادی هاشمی مقام دوم ؛ شوت پنالتی: رضا زاده حسین – رضا زیرک – ابوالفضل محمدیان از بخش کوهسرخ به مقام دوم دست یافتند

همچنین در این دوره از مسابقات مربیان اعزامی به مسابقات در بخش پسران اقایان مسلم غلامی و جواد صادق نژاد به سرپرستی اقای موسی الرضا کبیری و در بخش بانوان عاطفه خلعتی سرپرستی تیم را بر عهده داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *