کارخانه کاشی کاشمر با 550 کارگر ناچار به تعطیلی شد

کارخانه کاشی کاشمر با 550 کارگر ناچار به تعطیلی شد
کارخانه کاشی زهره کاشمر
از شب گذشته خبر ناگواری در عرصه صنعت و اشتغال کاشمر منتشر شد مبنی بر اینکه بر اساس اعلام مسئولان و مدیران بزرگترین واحد تولیدی کاشمریعنی کارخانه کاشی زهره، این واحد تولیدی از امروز 15 اسفند تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است.

کاشمربصیر این موضوع را از طریق افراد مطلع در میان مدیران این کارخانه پیگیری کرد که بر اساس گفته مدیران کارخانه، تنها دلیل تعطیلی این واحد تولیدی که دارای 550 کارگر می باشد، مشکلات به وجود آمده از سوی اداره دارایی و مالیات بسیار سنگینی است که برای این کارخانه در نظر گرفته شده است.

یک فرد آگاه در مجموعه مدیریت کارخانه کاشی در گفتگو با  کاشمربصیر اظهار داشت که این کارخانه هیچ مشکلی نداشته و فعالیت خود را طبق روال ادامه می داده است و تولید و فروش، مسیر طبیعی خود را طی می کرده است که متاسفانه با بسته شدن مالیاتی بسیار سنگین برای این واحد صنعتی و علی رغم پیگیری های مدیران، هیچ چاره ای جز تعطیل شدن کارخانه برای مدیران این واحد تولیدی باقی نمانده است.

کارخانه کاشی زهره کاشمر حدود شش سال است که مشغول تولید بوده و ۵۵۰ کارگر به صورت مستقیم در این واحد صنعتی مشغول فعالیت می باشند که تعطیل شدن این کارخانه بزرگ، منجر به بیکار شدن این نیروها می شود.

انتظار این است در انتهای سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به نام تولید و اشتغال نامگذاری شده است شاهد هماهنگی همه دستگاه های اجرایی در مسیر حمایت از تولید و اشتغال باشیم نه اینکه به دلیل مالیات های سنگین، یک واحد صنعتی ناچار به تعطیل کردن چرخه کار شود.

شایان ذکر است بر اساس گفته مدیران کارخانه، به محض مرتفع شدن مشکل از سوی اداره دارایی، این کارخانه فعالیت خود را از سر خواهد گرفت.

محمد فیض عارفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *