فعالیت درمانگاه تأمین اجتماعی کاشمر در ایام تعطیلات نوروز

مدیر درمانگاه تأمین اجتماعی کاشمر از فعالیت این درمانگاه در ایام تعطیلات نوروز در نوبت صبح خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، محمدرضا پورصادق ظهر امروز در آخرین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی کاشمر در سال جاری اظهار داشت: با توجه به این‌ که موضوع فعالیت درمانگاه تأمین اجتماعی در ایام تعطیلات نوروز جزو مصوبات جلسه گذشته این شورا بود با پیگیری و هماهنگی انجام‌شده با مدیر درمان تأمین اجتماعی خراسان رضوی خدمات‌رسانی در این مرکز در روزهای ابتدایی سال منوط به فعالیت سایر مراکز سرپایی شبکه بهداشت و درمان شهرستان شد.

وی با بیان این‌که در زمان فعالیت درمانگاه در ایام تعطیلات امکان تحویل دارو نیست و تنها مراجعه‌کنندگان توسط پزشکان ویزیت می‌شوند بیان کرد: درمانگاه تأمین اجتماعی از 29 اسفند تا 4 فروردین تنها در نوبت صبح به بیمه‌شدگان خدمات ارائه می‌دهد.

مدیر درمانگاه تأمین اجتماعی کاشمر با تقدیر از تلاش و پیگیری‌های انجام‌ شده از سوی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرمانداری در خصوص ارتقای تنها مجموعه درمان تأمین اجتماعی منطقه در کاشمریادآور شد: خوشبختانه این پیگیری‌ها به ثمر نشست و درمانگاه تأمین اجتماعی کاشمر به پلی کلینیک ارتقا یافت.

پورصادق با تأکید بر این‌که با ارتقای انجام‌ شده تعداد رشته‌های تخصصی از 3 متخصص به 7 متخصص و ردیف کارشناسی آزمایشگاه نیز افزایش می‌یابد اضافه کرد: امیدواریم با جذب این نیروها بیمه‌شدگان از خدمات درمانی مطلوبی بهره‌مند شوند.

در ادامه مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر با اشاره به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و آغاز سفرهای نوروزی از آمادگی کامل مجموعه‌های درمانی و بهداشتی برای خدمات‌رسانی به شهروندان و مسافران در ایام تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: با توجه به این‌که جاده کاشمر به سه‌راهی شادمهر مهم‌ترین و پرحادثه‌ترین محور مواصلاتی در شهرستان محسوب می‌شود ضرورت دارد دستگاه‌های متولی با استقرار گشت‌ها بر تردد و عبور و مرور خودروها در این مسیر کنترل و نظارت بیشتری داشته باشند تا حادثه‌ای رخ ندهد.

محمدجواد یزدانی گفت: در صورتی‌ که تمامی دستگاه‌ها و بخش‌های مرتبط نظارت و کنترل بیشتری بر مجموعه تحت مدیریت خود داشته باشند قطعاً حوادث و مشکلات نیز کاهش خواهد یافت.

وی ادامه داد: امیدواریم در سایه همراهی و تعاملی که بین بخش‌های مختلف در شهرستان وجود دارد با فراهم کردن شرایط و امکانات لازم میزبان خوبی برای مسافران و زائران باشیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر با تقدیر از فرمانده سپاه کاشمر در خصوص مساعدت و همراهی در افزایش تعداد پزشکان برای ویزیت بیماران در کلینیک ایثارگران در ایام نوروز یادآور شد: اگرچه انتظار ما از مجموعه تأمین اجتماعی فعالیت شبانه‌روزی مرکز درمانی بود اما بازهم فعالیت این مجموعه در یک نوبت‌کاری خدمتی به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی در ایام نوروز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *