درخشش زوج هنرمند کاشمری در جشنواره ملی سرزمین نور

رئیس انجمن شعر و ادب کاشمر از درخشش زوج هنرمند کاشمری در پانزدهمین جشنواره ملی سرزمین نور خبر داد و گفت: دو شاعر جوان کاشمری در این جشنواره موفق به کسب دو عنوان اولی در بخش شعر کلاسیک و دلنوشته و یک عنوان دومی در بخش متن ادبی شدند.

حمید عشقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار داشت: آئین پایانی پانزدهمین جشنواره ملی ره‌آورد سرزمین نور با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور، جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد.

درخشش زوج هنرمند کاشمری در جشنواره ملی سرزمین نور
وی بابیان این‌که این جشنواره هرساله پس از انتشار فراخوان، هم‌زمان با روز ملی راهیان نور به میزبانی شهر خرمشهر برگزار می‌شود یادآور شد: بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره 20 هزار اثر ادبی و هنری در دو بخش حرفه‌ای و مردمی در قالب بیش از 10 رشته هنری از هنرمندان، زائران راهیان نور و علاقه‌مندان عرصه دفاع مقدس دریافت شده است که از این میان بیش از 50 اثر به‌عنوان منتخب بخش‌های مختلف معرفی شدند.

رئیس انجمن شعر و ادب کاشمر با اشاره به ارسال آثار ادبی زوج هنرمند جوان کاشمری عضو انجمن تاک این شهرستان به این جشنواره خاطرنشان کرد: سعید تاج محمدی شاعر توانمند و بااستعداد کاشمری در بخش شعر کلاسیک موفق به کسب عنوان اولی و زهرا شرفی هنرمند خوش‌ذوق کاشمری ضمن کسب عنوان اولی در بخش دلنوشته موفق به کسب عنوان دومی در بخش متن ادبی نیز شد.

عشقی با تبریک کسب این عناوین توسط زوج جوان کاشمری به جامعه هنری و ادبی شهرستان تأکید کرد: امیدواریم در سایه حمایت‌ها و همکاری‌های مسئولان شهرستان بتوانیم در راستای توسعه و ارتقای جایگاه شعر کاشمر با بهره‌گیری از استعداد و ظرفیت‌های فعالان این حوزه گام‌های مؤثری برداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *