راهکار جالب کانون فرهنگی هنری طلوع کاشمر برای چهارشنبه آخرسال

جمعی از نوجوانان و جوانان کاشمری دیشب با حضور در مسجد سیدالشهدا و اجرای برنامه‌های جذاب و متنوع، شب چهارشنبه سوری به یادمانی و خاطره انگیزی را پشت سر گذاشتند.

راهکار جالب کانون فرهنگی هنری طلوع کاشمر برای چهارشنبه آخرسالبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ناصری، مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری طلوع مسجد سیدالشهدا کاشمر گفت: با برنامه ریزی انجام شده در نشست هیات امنا، تصمیم بر این شد که چهارشنبه شب و روز پنجشنبه در آستانه فرارسیدن چهارشنبه سوری نوجوانان و جوانان به مسجد فراخوانده شوند و در یک برنامه شاد و مفرح، این شب را در خانه خدا سپری کنند.

وی با اشاره به مخاطرات و حوادث تلخ و ناگوار حاصل از برخی از رفتار‌های ناهنجار اجتماعی که در برگزاری آیین چهارشنبه آخر سال است، افزود: متاسفانه این گونه حوادث بسیاری از خانواده‌ها را در آستانه سال جدید با مسائل و مشکلات عدیده‌ای روبرو ساخته و برخی را نیز داغدار می‌کند.

ناصری با بیان اینکه بیشترین قربانیان و حادثه دیدگان چهارشنبه سوری نوجوانان و جوانانی هستند که تحت تاثیر هیجان‌های درونی و کنترل نشده خود قرار می‌گیرند، گفت: از همین رو بااجرای برنامه‌های شاد و مفرح از نوجوانان و جوانان در مسجد استقبال شد.

وی با بیان اینکه بیش از ۷۰ نفر از نوجوانان و جوانان در این طرح مشارکت کردند، گفت: پخش فیلم کوتاه طنر اثر فعالان کانون، اجرای تئاتر طنز، همخوانی، مسابقات متنوع فرهنگی هنری جذاب و فرح بخش و انجام بازی‌های فوتبال دستی، والیبال و تنیس روی میز از دیگر آیتم‌های این برنامه بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *