آموزش و پرورش به‌تنهایی متولی تکریم از علم و دانش نیست

مدیر آموزش و پرورش کاشمر با اشاره به رسالت و مأموریت آموزش و پرورش، گفت: آموزش و پرورش به‌تنهایی متولی تکریم از علم و دانش نیست، بلکه نیازمند یک عزم و دغدغه ملی در این حوزه است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، علی طاهریان ظهر امروز در همایش شوق رویش که به‌منظور تجلیل از 182 دانش‌آموز برتر کاشمری در مجتمع فرهنگی هنری سرو کاشمر برگزار شد، اظهار داشت: این تجلیل و تکریم‌ها در حقیقت بهانه‌ای برای ایجاد انگیزه دانش‌آموزان برای تلاش مضاعف درراه ارتقای سطح علمی آنان است.

وی با ابراز خرسندی از کسب این موفقیت‌های علمی توسط دانش‌آموزان کاشمری که منجر به ارتقای جایگاه واقعی این شهرستان می‌شود، ادامه داد: دغدغه همه مسئولان باید این باشد که به آموزش و رونق بخشیدن به فضای علم و دانش کمک کنند.

مدیر آموزش و پرورش کاشمر با تأکید بر اینکه حرکت در مسیر ارتقای علمی و تقدیر از افراد نخبه یک مسئله اداری نیست و تنها به آموزش و پرورش خلاصه نمی‌شود، یادآور شد: اینکه آموزش و پرورش به‌تنهایی متولی تشویق و تکریم دانش‌آموزان باشد صحیح نیست، بلکه تشویق و تقدیر از علم درواقع تقدیر از دانش است که همه دستگاه‌ها باید در این زمینه آموزش و پرورش را همراهی و کمک کنند.

طاهریان با تقدیر از تمامی مسئولان و مجموعه‌هایی که آموزش و پرورش کاشمر را برای برگزاری این همایش یاری و کمک کردند، افزود: برای فرهنگ‌سازی و تبیین این جایگاه که از علم و دانش، عالم و معلم تکریم شود نیازمند یک عزم و دغدغه ملی هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *