طرح ترافیک در کاشمر اجرا نمی‌شود

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری کاشمر از لغو مصوبه شورای ترافیک برای اجرای طرح ترافیک نورزی در این شهر خبر داد.

مهدی برامکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار داشت: اعضای شورای هماهنگی ترافیک کاشمر در جلسه فوق‌العاده این شورا که به منظور تصمیم‌گیری در خصوص رفع گره ترافیکی در هسته مرکزی شهر برگزار شد، با پیشنهاد ارائه شده مبنی بر اجرای طرح ترافیک نوروزی موافقت کردند.

وی با بیان اینکه بر اساس این مصوبه از چهارراه بهبودی حرکت در مسیر شمال به جنوب برای خودروهای شخصی ممنوع شد، یادآور شد: در این مسیر، تنها تاکسی‌ها و مینی‌بوس‌های حمل و نقل درون شهری اجازه تردد داشتند، ضمن اینکه با سه زمانه کردن چراغ راهنمایی، خیابان حیدری هم به‌صورت یکطرفه شد.

دبیر شورای ترافیک کاشمر با اشاره به اینکه فرماندار، نیروی انتظامی، شهردار، شورای شهر، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، راه وشهرسازی، محیط زیست اعضای شورای هماهنگی ترافیک در این شهرستان هستند، تأکید کرد: با توجه به نارضایتی شهروندان و بروز مشکلات ترافیکی در سایر خیابان‌ها با نظر اعضای این شورا مصوبه لغو و تردد در مسیرهای اعلام شده به حالت عادی برگشت.

وی با تأکید بر اینکه طرح‌ها و پیشنهادها در حوزه ترافیک پس از بررسی کارشناسی توسط عوامل ذی‌ربط و موافقت حداکثر اعضا به عنوان مصوبه این شورا تصویب می‌شود، خاطرنشان کرد: اجرای طرح ترافیک نوروزی نیز از جمله طرح‌هایی بود که با موافقت تمامی اعضا انجام شد و پس از نارضایتی شهروندان و رفع نشدن گره ترافیکی مجدد با موافقت تمامی اعضا لغو شد.

برامکی با اشاره به انتشار مطلبی در فضای مجازی مبنی بر لغو مصوبه این شورا توسط برخی از اعضا، اضافه کرد: مصوبات شورای ترافیک با نظر حداکثری اعضا تصویب و لغو می‌شود و از ناحیه دبیرخانه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان ابلاغ و اطلاع‌رسانی می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *