اقامت مسافران نوروزی در کاشمر 12 درصد افزایش یافت

مراد علی احمدزاده روز یکشنبه در حاشیه بازید از مراکز درمانی و بیمارستانهای کاشمر در جمع خبرنگاران گفت: تا چهارمین روز تعطیلات نوروزی هفت هزار و 322 نفر در اماکن اقامتی این شهرستان اسکان یافتند در حالی که این تعداد در مدت مشابه پارسال 6 هزار نفر بود.
وی افزود: در نوروز امسال اماکن اقامتی شهرستان شامل اقامتگاه بوم گردی، زائرسرای امام زاده سید مرتضی (ع)، آرامگاه شهید مدرس، مرکز رفاهی فرهنگیان، مسافرخانه ها و مهمانسرای ادارات با ظرفیت بیش از سه هزار نفر آماده پذیرایی از مسافرین نوروزی هستند.
وی اظهار کرد: در این ایام بیش از 81 هزار و 850 نفر از اماکن زیارتی و تفریحی و موزه های این شهرستان بازدید داشتند که نسبت به مدت مشابه پارسال هشت درصد افزایش داشت.
احمدزاده گفت: با تعامل و پیگیری ‌های انجام شده پلی کلینیک تامین اجتماعی کاشمر نیز در کنار سایر بخش های درمانی در تعطیلات نوروز به مراجعین و شهروندان ارائه خدمت می کند.
وی راه اندازی پایگاه اورژانس شماره سه شهری را نیز از دیگر اقدامات شبکه بهداشت این شهرستان دانست.
وی با بیان اینکه نظارت و ارزیابی دستگاههای عضو ستاد خدمات سفر کاشمر به صورت مستمر و روزانه در حال انجام است، افزود: از ابتدای تعطیلات بیش از 48 فقره بازدید از سالن های غذاخوری، اماکن اقامتی، اصناف و سایر دستگاههای خدمت رسان این شهرستان انجام شده است.
کاشمر در 228 کیلومتری مشهد قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *