اولین جلسه مجمع مرکزی قاریان کاشمر در سال نو

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، نخستین جلسه هفتگی قرائت قرآن مجمع مرکزی قاریان قرآن در سال ۱۳۹۷ شب گذشته، پنجم فرودین ماه با راهنمایی‌های محمد شیرین، قاری و مرتل برتر خراسان رضوی در محل مسجد جامع شهرستان کاشمر تشکیل شد.
اولین جلسه مجمع مرکزی قاریان کاشمر در سال نو

در ابتدای این محفل قرآنی محمد شیرین قاری و مدرس این هفته جلسه مجمع مرکزی قاریان قرآن کاشمر به تلاوت آیات ۷۱ تا ۸۳ سوره مبارکه «یاسین» پرداخت.
تلاوت چند قاری برتر نوجوان شهرستان کاشمر نیز بخش دیگری از اولین جلسه قرآن مجمع مرکزی قاریان قرآن کاشمر در روزهای ابتدایی سال ۱۳۹۷ بود.
این محفل قرآنی که با حضور کمرنگ اعضای جلسه و قرآنیان شهرستان کاشمر در روزهای ابتدایی سال نو برگزار می‌شد پس از چند تلاوت کوتاه به کار خود پایان داد.
در حاشیه برگزاری نخستین محفل از سلسله جلسات هفتگی قرائت قرآن مسجد جامع کاشمر در سال جدید، حسن برهانی، مسئول برگزاری جلسات و عضو هیئت امنای مسجد جامع کاشمر به اعضای حاضر در این محفل قرآنی مبالغی به عنوان عیدی سال نو هدیه کرد.
یادآور می‌شود، جلسه مجمع مرکزی قاریان قرآن کاشمریکشنبه شب هر هفته و پس از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع این شهرستان برگزار می‌شود و اداره این محفل قرآنی در هر هفته بر عهده یکی از اساتید و قاریان قرآن کاشمر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *