نقش کارگر در تولید داخلی و تقویت بنیه اقتصادی ضرورتی انکارناپذیر است

امام‌جمعه کاشمر با اشاره به نقش و جایگاه کارگر در حوزه اقتصاد گفت: کارگر در تولید داخلی و تقویت بنیه اقتصادی برای تحقق اقتصاد مقاومتی نقشی انکارناپذیر دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، حجت‌الاسلام سید کاظم طباطبایی امروز در اجتماع نمازگزاران نماز عبادی سیاسی جمعه این شهر با تبریک سالروز ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) و نام‌گذاری این روزبه نام روز جوان اظهار داشت: با توجه به اینکه تمام توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان برای انحراف نسل جوان است باید توجه ویژه‌ای به این نسل به‌عنوان سرمایه بزرگ انسانی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب درباره حضور جوانان در عرصه‌های مختلف و صحنه‌های فداکاری تعبیر زیبایی داشتند و این خیل عظیم را جزو معجزات انقلاب دانستند، افزود: نباید از نقشه و تلاش مذبوحانه دشمنان در به انحراف کشیدن و مأیوس کردن جوانان غافل شویم چراکه دشمن در موضوع تهاجم فرهنگی نسل جوان را مورد هدف قرار داده است.

امام‌جمعه کاشمر بابیان اینکه نسل جوان به‌منزله گنجینه پنهان و آشکار و جزو ذخایر معنوی هستند ابراز داشت: پدران و مادران باید از فرزندانشان به‌عنوان امانت الهی به‌خوبی در برابر توطئه و دسیسه‌های دشمن مراقبت و حفاظت کنند.

وی با تأکید بر این‌که جوانان کشور به‌عنوان سرمایه‌های اصلی نظام، انقلاب و اسلام باید موردتوجه قرار گیرند خاطر نشان کرد: باید استعدادهای معنوی این نسل را درک کنیم و زمینه اعتماد و جلب آنان را به دین و مقدسات نظام و اسلام فراهم کنیم.

طباطبایی با تبریک فرارسیدن 11 اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر به‌ تمامی کارگران زحمتکش که در راستای خدمات‌رسانی به جامعه و حوزه تولید گام برمی‌دارند بیان کرد: توجه به نقش کارگر در تولیدات داخلی و تقویت بنیه اقتصادی موضوعی است که باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی موردتوجه و عنایت مسئولان قرار گیرد.

وی بابیان اینکه فرمایش مقام معظم رهبری در نام‌گذاری امسال به نام سال حمایت از کالای ایرانی به‌عنوان یک منشور ماندگار باید موردتوجه قرار گیرد و برای تحقق آن باید به جامعه کارگری و تولید توجه ویژه شود، گفت: در این راستا ضرورت دارد تمامی مشکلات و معضلات جامعه کارگری شناسایی و حل شود تا این قشر تلاشگر بدون هیچ دغدغه و نگرانی و با اطمینان خاطر کار کنند.

امام‌جمعه کاشمر با اشاره به این‌که یکی از راه‌های دستیابی به خودکفایی و تحقق اقتصادی مقاومتی توجه و حفظ جایگاه کارگر است افزود: اگر قرار است اقتصاد مقاومتی در کشور تحقق پیدا کند باید مردم به سمت استفاده از کالای ایرانی که به همت کارگران زحمتکش ایرانی تولیدشده است حرکت کنیم.

وی 12 اردیبهشت سالگرد شهادت شهید مرتضی مطهری و روز معلم را به‌تمامی معلمان، اساتید و مربیان تبریک گفت و یادآور شد: ارزش کار معلم هیچ‌گاه با پول و حقوق سنجیده نمی‌شود چراکه امروز معلمان در عین کم‌توجهی، کمترین حقوق را دریافت می‌کنند اما به خاطر اجر معنوی و ارزش الهی که کار معلمی دارد فعالیت و تلاش می‌کنند.

طباطبایی در پایان با تبریک فرارسیدن نیمه شعبان سالروز میلاد منجی عالم بشریت امام زمان(عج) و روز سربازان گمنام امام زمان(عج) خاطر نشان کرد: از تلاش و زحمات شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان(ع) در وزارت اطلاعات که با هوشیاری کامل مسائل امنیتی کشور را رصد می‌کنند و دشمنان را دررسیدن به اهداف و نیات پلیدشان ناکام می‌گذارند قدردانی می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *