پرداخت طلب زعفران‌کاران طی دو هفته آینده

نماینده مردم خلیل آباد، کاشمر و بردسکن در مجلس با بیان اینکه طبق قول مساعد سازمان تعاون روستایی کشور طلب زعفران‌کاران طی دو هفته آینده پرداخت می‌شود، گفت: برای اولین‌بار در کشور زعفران توسط سازمان تعاون روستایی قیمت‌گذاری می‌شود تا دست دلال در تعیین قیمت زعفران کوتاه باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، بهروز بنیادی عصر امروز در همایش شوراهای شهر و روستای خلیل‌آباد اظهارکرد: امروز به همراه مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی از محور شادمهر، کاشمر و خلیل‌آباد به بردسکن برای دوبانده کردن مسیر بازدید به‌عمل آمد و بعد از سال‌ها این محور ردیف ملی گرفت.

وی با بیان اینکه به‌زودی رئیس‌جمهور به مشهد مقدس سفر می‌کند، افزود: یکی از پروژه‌های اولویت‌داری که در منطقه وجود دارد دوبانده کردن محور شادمهر تا انابد بردسکن است که امیدواریم با سفر رئیس جمهور مبلغ اعتبار خوبی به منطقه اختصاص دهند و ظرف مدت 2 سال آینده این محورها دوبانده شود.

نماینده مردم خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی از ایجاد تعاونی بزرگ باغداران در منطقه خبر داد و گفت: 50 درصد دیگر یارانه کشمش به کشاورزان پرداخت نخواهد شد و قرار است حتما یک تعاونی بزرگ باغداران تشکیل شود و 50 درصد الباقی را به حساب تعاونی واریز شود.

بنیادی در همین راستا افزود: پول واریزی برای ایجاد زیرساخت‌های کشاورزی و ایجاد کارخانجات فرآوری محصولات کشاورزی است که دولت هم مطابق همان مبلغ نیز کمک خواهد کرد.

وی همچنین با بیان اینکه طبق قول مساعد سازمان تعاون روستایی کشور طلب زعفران‌کاران طی دو هفته آینده پرداخت می‌شود، گفت: برای اولین‌بار در کشور قیمت زعفران توسط سازمان تعاون روستایی قیمت‌گذاری می‌شود تا دست دلال در تعیین قیمت زعفران کوتاه باشد.

نماینده مردم خلیل‌اباد، کاشمر و بردسکن در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: مسئولین شهرستان، شوراها و دهیاران برای رفع موانع پیشرفت در شهر و روستا، قانون‌هایی را که در شهرستان دست و پاگیر هستند به اطلاع برسانند تا در مجلس مطرح شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *