15 کیلومتر از محور کاشمر – شادمهر افتتاح می شود

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: تا نیمه امسال، 15 کیلومتر از باند دوم محور پرحادثه کاشمر- شادمهر تکمیل شده و به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایرنا محمدرضا اخوان عبداللهیان، شنبه در نشست بررسی طرحهای شاخص توسعه شهری کاشمر افزود: مردم این خطه 20 سال است که انتظار دوبانده شدن این محور را می کشند و تحقق این آرزو با تلاش نماینده کاشمر در دسترس قرار گرفت.
وی گفت: گرفتن ردیف ملی موجب شد طرح از اعتبارات قطره چکانی خارج شده و امید است زودتر به سرانجام برسد.
اخوان عبدالهیان به وضعیت محور ارتباطی خلیل آباد و بردسکن اشاره و بیان کرد: تلاش داریم سه کیلومتر از محور خلیل‌آباد – بردسکن و سه کیلومتر از باند دوم محور بردسکن -خلیل‌آباد را به مرحله آسفالت برسانیم.
وی با ابراز امیدواری نسبت به آغاز عملیات اجرایی این طرح در یکماه آینده، افزود: با توجه به اعتبارات سفر ریاست جمهوری امید است مرحله دوم محور شادمهر – کاشمر، بردسکن و انابد را نیز تا پایان سال 98 به اجرا درآوریم.
نماینده کاشمر، بردسکن و خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: تکمیل طرح باند دوم محور شادمهر – کاشمر 500 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
بهروز بنیادی با بیان اینکه خواسته اصلی مسئولان و مردم منطقه ترشیز دوبانده شدن محور کاشمر – شادمهر و ادامه آن تا بردسکن و انابد است، گفت: علیرغم اینکه از سال 84 و حتی قبل تر این پروژه مطرح بوده است اما مجوز کمیسیون ماده 23 آن در پایان سال 95 دریافت و ردیف ملی آن در بودجه سال 97 گنجانده شد.
طرح دوبانده کردن محور حادثه خیز شادمهر – کاشمر از مصوبات سفر دولت نهم و دهم است که هنوز محقق نشده است.
کاشمر در 228 کیلومتری مشهد قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *