افتتاح نخستین مطب جراح مغز و اعصاب در کاشمر

برای اولین بار درهای مطب جراح مغز، اعصاب و ستون فقرات بر روی مردم کاشمرگشوده شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی افتتاح مطب دکتر امینی نوایی در شهر کاشمر، باعث شده است بیماران این افتتاح نخستین مطب جراح مغز و اعصاب در کاشمرشهر از اعزام به شهرهای دیگر بی نیاز شوند و روند درمان را در شهر خود طی کنند.

مطب این پزشک با حضور مسئولان شهرستانی گشایش یافت.

امام جمعه کاشمر در حاشیه مراسم افتتاح این مطب گفت: باعث خوشحالی مردم کاشمر است که یک پزشک متخصص در این شهرشان شروع به کار کرده است .مردم در اینجا در محرومیت اند و به چنین پزشکان و متخصصانی نیاز دارند.

حجت الاسلام کاظم طباطبائی افزود: پزشکی که به شهرستان می آید بخاطر خدا و مردم این کار را کرده و شایسته تقدیر است.

رئیس شبکه بهداشت کاشمر گفت: با وجود دکتر امیر امینی نوایی جراح جدید مغز و اعصاب در منطقه سالیانه از اعزام بیش از 250 نفر به شهرهای دیگر جلوگیری می‌شود

محمد جواد یزدانی افزود:در یک سال گذشته پزشکان مغز و اعصاب برای گذراندن طرح خود در کاشمر حضور داشته اند اما بعد از اتمام طرح، تلاش بر رفتن داشتند.

وی گفت: از ابتدای ورود جراح مغز و اعصاب به شهرستان بخشی از تجهیزات مورد نیاز این عمل‌ها از جمله دستگاه ام آر آی با مشارکت دولت و خیرین سلامت شهرستان تهیه شده است و با توجه به اینکه کاشمر شهر پرحادثه‌ای هست و بسیاری به خاطر خونریزی‌ها فوت و یا معلول می‌شوند که پیشگیری شده است.

پیش از این، در سال 94مسئولان توانسته بودند دکتر علی پویان را به عنوان جراح مغز و اعصاب در این شهرستان جذب کنند اما این پزشک جوان پس از انجام اولین عمل موفقیت‌آمیز خود در راه برگشت به مشهد بر اثر سانحه رانندگی در دم جان باخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *