شهرداری‌ها باید به‌سمت فعالیت‌های عام‌المنفعه و با درآمد بروند

نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت توانمندسازی دستگاه‌های خود را دارد و شهرداری‌ها هم باید به‌سمت کارهای عام‌المنفعه و با درآمد بروند.

بهروز بنیادی، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بردسکن، اظهار کرد: مدیریت هزینه ساده‌ترین کار برای یک مسئول است که اگر اینگونه باشد، هرکس هم که در آن پست قرار گیرد می‌تواند، کار را پیش ببرد.

نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اغلب ادارات ما متاسفانه تنها مدیریت هزینه دارند و خلاقیت را در محیط کاری خود پیاده نکرده‌اند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا اعتبارات مربوط به شهرداری توسط وزارت کشور قطع شده و علت آن چیست؟ اظهار داشت: همانگونه که گفتم، مسئولان باید در محیط کاری خود ایده و برنامه‌ریزی داشته و دارای خلاقیت باشند.

وی افزود: یکی از عللی که نمایندگان هدف‌گذاری داشتند، رفتن شهرداری‌ها به‌سوی درآمدزایی و ایجاد طرح‌هایی است که می‌تواند موجب رونق و ابادانی شهر و برای این مجموعه درآمدزایی داشته باشد.

وی گفت: دولت تا کی می‌تواند تنها پول بدهد و دستگاه اداری بدون توجه به برنامه و آینده‌نگری هزینه کند؟

بنیادی اظهار داشت: دولت توانمندسازی دستگاه‌های خود را دارد و شهرداری‌ها هم باید به‌سوی کارهای عام‌المنفعه و با درآمد پیش بروند.

وی تزریق پول به ادارات خدماتی را موجب خارج شدن خلاقیت افراد دانست و افزود: هیچ راهی جرء توانمندنمودن شهرداری‌ها توسط شورا و شهردار با کمک و مشارکت مردم نداریم و باید در این مسیر حرکت کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *