یادواره ۲۳ شهید کاشمری در عملیات بیت‌المقدس برگزار شد

یادواره ۲۳ شهید کاشمری در عملیات بیت‌المقدس همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، این محفل معنوی که در زیارتگاه شهید آیت‌الله سیدحسن مدرس(ره) و با حضور جمعی از مسئولان، نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم کاشمر برگزار شد یکی از یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس در این مراسم با اشاره به رشادت و فداکاری‌های رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی گفت: شهدا خونشان را نثار کردند تا امروز ملت در امنیت و آسایش باشند.

حسن باخرد بابیان اینکه باکری، عاصمی، همت، جهان آرا و… از عجایب جنگ بودند، افزود: شهدا ستاره نبودند بلکه ستاره شدند پله پله به خدا رسیدند.

وی بیان داشت: همه آنهایی که از موانع مختلف در خط مقدم عبور کردند فرشته و یا چریک نبودند که کارهای بزرگی کردند بلکه آنها نیز افراد عادی بودند که با انتخاب راه درست پله پله تا خدا رفتند.

این راوی دوران دفاع مقدس با اشاره به ضرورت احترام به پدر و مادر یادآور شد: آن چه باعث شد شهدا آسمانی و به ستاره تبدیل شوند احترام شان به پدر و مادر بود‌.

شرکت‌کنندگان قبل از این مراسم با حضور در گلزار ۱۳۵ شهید مدفون شده در جوار زیارتگاه شهید آیت الله سید حسن مدرس(ع) ضمن قرائت زیارت نامه شهدا قبور شهیدان را باگلاب ناب غبارروبی و عطرافشانی کردند و با قرائت فاتحه به مقام شهیدان ادای احترام و با آنها تجدید پیمان کردند.‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *