دو پایگاه ورزش روستایی در کاشمر افتتاح شد

دو پایگاه ورزش روستایی در روستاهای ی قوژد و فرح آباد بخش مرکزی دهستان بالا ولایت کاشمر روز یکشنبه طی مراسمی با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان افتتاح شد.
دو پایگاه ورزش روستایی در کاشمر افتتاح شد
رئیس اداره ورزش و جوانان کاشمر در این مراسم هدف از فعالیت خانه های ورزش روستایی را ایجاد نشاط اجتماعی در بین جوانان و نوجوانان اعلام و بیان کرد: راه اندازی خانه های ورزش روستایی از سیاستهای دولت تدبیر و امید در راستای شادابی و نشاط اجتماعی است.
محمد شایگان افزود: یکسری لوازم از جمله میز پینگ پنگ، فوتبال دستی، دارت و میز شطرنج در اختیار خانه های ورزش گذاشته می شود.
وی یکی از اولویتهای مهم را تکمیل سالنهای نیمه تمام ورزشی در روستاهای فرگ، ایور، قوژد و فرح آباد ذکر و بیان کرد: سه سالن ورزشی نیمه تمام در بخش مرکزی و یک سالن در بخش کوهسرخ وجود دارد. سالن ورزشی روستای قوژد با 30 درصد به پنج میلیارد ریال، سالن ورزشی روستای فرح آباد به سه میلیارد ریال، روستاهای ایور و فرگ نیز به شش میلیارد ریال اعتباراتی نیاز دارند.
پامسال پیش از این دو خانه ورزش در روستاهای دهمیان و فروتقه شهرستان کاشمر نیز افتتاح شده بود.
مرکز شهرستان 195 هزار نفری کاشمر در فاصله 228 کیلومتری جنوب غرب مشهد واقع است. این شهرستان مرکب از دو بخش مرکزی و کوهسرخ دارای 63 روستای است. 61 هزار نفر از جمعیت کاشمر ساکن روستاها هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *