برگزاری مراسم رونمایی از کتاب «سوغات کربلا» در کاشمر

آیین رونمایی از کتاب «سوغات کربلا» با حضور جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس یکشنبه 20 خردادماه در روستای «عارف آباد» کاشمر برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، به مناسبت سی ­و ششمین سالگرد شهادت دانش آموز شهید «محمد پنجائی» آیین رونمایی از کتاب «سوغات کربلا» که حاوی زندگی‌نامه و خاطرات این شهید والامقام است، یکشنبه 20 خردادماه همزمان با نماز مغرب و عشاء در نمازخانه شهید «محمد پنجائی» مجتمع آموزشی حضرت رقیه (س) روستای «عارف آباد» کاشمر برگزار می­ شود.

در این آیین که مسئولان محلی، جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده معظم شهدا حضور خواهند داشت، حجت‌­الاسلام «علی احدی» مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) شهرستان کاشمر به ایراد سخن خواهد پرداخت.

این مراسم به همت خانواده دانش آموز شهید «محمد پنجائی» و نمایندگی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی در شهرستان «کاشمر» برپا شده است.

کتاب «سوغات کربلا» به قلم «نجمه صاحب­ زمانی» به رشته تحریر در آمده است. چاپ اول این کتاب در سال 1397 و در 204 صفحه توسط نشر «زلال اندیشه» در یک هزار نسخه چاپ شده است.

دانش آموز «محمد پنجائی» تک فرزند خانواده در 24 تیرماه 1361 در عملیات «رمضان» به فیض شهادت نائل آمد. پیکر مطهر این دانش آموز شهید بعد از شهادت در منطقه باقی ماند و بعد از گذشت 12 سال در عملیات تفحص کشف و به زادگاهش بازگشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *