تلاش دانشگاه آزاد اسلامی برای تبدیل کاشمر به شهر سیاحت و زیارت

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر گفت: وجود جاذبه‌های طبیعی در کنار وجود آثار تاریخی ادوار مختلف و مقوله زیارت عامل مطلوبی برای تبدیل کاشمر به عنوان شهر سیاحت و زیارت است. دانشگاه آزاد اسلامی در حد توانش در این راه گام خواهد گذاشت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سید محمدجواد موسوی در حاشیه آیین غبارروبی امام زاده سید مرتضی(ع) بیان کرد:‌ «کاشمر به لطف وجود امام زادگانی چون حضرت سید مرتضی(ع) و حضرت سید حمزه (ع) و بقعه امام زاده سید محمد (ع) و مزار شهید آیت الله سید حسن مدرس به عنوان یک شهر مذهبی و زیارتی در سطح استان خراسان رضوی مطرح است و از این منظر توانمندی درخور توجهی برای درخشش در حوزه گردشگری مذهبی و زیارت دارد. کاشمر به لطف امتزاج کوه و کویر دارای جاذبه ‏های طبیعی فراوانی است.»

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر گفت: «خوشحالم که در اولین روز کاری خود در این مراسم معنوی شرکت کردم. این مهم را به فال نیک می‏ گیرم. وجود بقاع متبرکه در هر دیار باعث برکت است و خوشحالیم دانشگاه آزاد اسلامی شهرمان در جوار مجموعه سیاحتی زیارتی سید مرتضی(ع) قرار دارد. حضور در این مراسم آن هم در روز چهارشنبه که روز زیارتی امام موسی بن جعفر (ع) و فرزندان بزرگوار ایشان است، انرژی مثبتی را در وجود انسان ایجاد می‏‌کند.»

امامزاده سید مرتضی(ع) یکی از نوادگان امام موسی‏‌الکاظم(ع) است

موسوی که به عنوان سرپرست واحد کاشمر منصوب شده در نخستین روز کاری خود به عنوان تبرک در این مراسم حاضر شد.

دکتر فرهاد رهبر در حکم انتصاب سرپرست جدید واحد کاشمر تاکید کرده است: امید است با رعایت تقوای الهی و بهره ‏گیری شایسته از توانمندی‌‏های سرمایه‌های انسانی دانشگاه، همه توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه کنید.

موسوی عضو هیات علمی واحد شاهرود است. وی بیش از این در نیمه اول دهه نود رئیس واحد کاشمر و بعد از آن رئیس واحد مهدی‌شهر را بر عهده داشته است.

9 پاسخ

  1. با سلام.
    آقای دکتر جواد موسوی قبلا در دانشگاه ازاد مهدیشهر رییس بودند. ایشان انسان ریوفی بودند اما عدم مدیریت و عدم پیگیری ایشان باعث کاهش رشته های ارشد از 23 به 12 رشته شد و خیلی موارد دیگر. بیشتر کارهای ایشان تبلیغاتی است و به اینده توجهی ندارند. با کم کاریهای و بان بازیهای صورت گرفته در زمان ایشان ، دانشگاه مهدیشهر در حال تعطیلی است. امیدوارم واحد کاشمر چنین نشود.

  2. رییس جدید ظاهرا صرفا به بعد رسانه ای و گرفتن عکس و ظاهر سازی تمایل شدید دارنده

  3. اقا یکی جلو این جناب دکتر موسوی را بگیره و راهنماییش کنه. بنده خدا از مدیریت فقط میز ریاست را میشناسه. صرفا به فکر خودشه و بده بستان است و برای ارتقای دانشگاه فقط سخنران خوبی است. برای اهداف و منافع شخصی لابی داره و به فکر واحد نیست…

  4. ایشان صرفا به گرفتن عکس در اماکن زیارتی علاقه دارند و منظورشان از ارادت به امام زاده ها یعنی ارادتمند عکس پربار… منظورشان از شهر سیاحتی هم معلوم نیست چیست.

    مدیریت دانشگاه کاشمر از قبل ضعیفتر اداره میشود و دانشگاه و کیفیت و دانشجو در حال افول است. شورای شهر و مردم باید به داد دانشگاه برسند…

  5. سلام علی جان واقعا راست میگی
    چرا هیچکس به فکر این دانشگاه نیست
    سوئ مدیریت بیداد میکنه
    حیف و میل بیتالمال بیداد میکند
    عوام فریبی بیداد میکند
    کار زیربنایی تعطیل شده
    جذب دانشجو و گسترش رسته خبری نیست
    رییس باید پاسخگو باشد
    دانشگاه باید پاسخگو باشد
    از امام جمعه محترم تقاضای رسیدگی داریم
    از فرماندار محترم همچنین

  6. جای تاسف داره همه به فکر جیب خودشون هستند

  7. “تلاش دانشگاه آزاد اسلامی برای تبدیل کاشمر به شهر سیاحت و زیارت”

    یک حرف پپلیستی از یک انسان کم توان

  8. عبارت تبدیل کاشمر به شهر سیاحت و زیارت یک فرار رو به جلو است

    عملکرد این آقا در توسعه رشته و جذب دانشجو گویای بی مدیریتی ایشلن است

    اگه ایشان واقعا مدیریت داره همان دانشگاه را رونق بده

  9. سلام و درود
    آقا این رییس محترم لطفا یک گزارش از کارشان بدهند
    گزارش واقعی از آمار دانشجو و رشته و … نه دستکاری شده
    مردم قضاوت کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *