جلسات ماهیانه قرآن و حفظ ارتباط آموزشی بعد از ماه رمضان

جلسات قرآن ماهیانه مسجد فخار شهرستان کاشمر با هدف حفظ ارتباط آموزشی قرآن‌آموزان و ادامه پیشرفت آنان در زمینه فعالیت‌های قرآنی پس از ماه مبارک رمضان نیز ادامه می‌یابد.
به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، اولین جلسه ماهیانه قرائت قرآن انجمن قرآنی جوانان صاحب‌الزمانی کاشمر پس از ماه مبارک رمضان، شامگاه گذشته ۲۹ خردادماه در محل مسجد فخار این شهرستان برگزار شد و قاریان و حافظان قرآن به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند و به سؤالاتی از آموزش‌های ارائه شده در ماه رمضان از جمله مباحث وقف و ابتدا و ادای حروف پاسخ دادند.

حمیدرضا ناظمی، مدرس این جلسه قرآنی در گفت‌وگو با ایکنا عنوان کرد: جلسات قرآنی ما در ماه رمضان به صورت مستمر و شبانه در محل مسجد فخار شهرستان کاشمر برگزار می‌شود و ما برای حفظ ارتباط قرآن‌آموزان با این جلسه و پیگیری آموزش‌های قرآنی جلساتی ماهیانه در سایر ماه‌های سال را در نظر گرفته‌ایم.
وی با بیان اینکه در ماه رمضان اخیر حدود ۱۲ مبحث در حوزه آموزش‌های روخوانی و روانخوانی برای قرآن‌آموزان ارائه شده است، افزود: ادامه آموزش‌ها و سنجش و ارزیابی قرآن‌آموزان در جلسات ماهیانه پیگیری می‌شود، البته حدود ۱۵ نفر از مخاطبان جلسات ماه رمضان نیز به عنوان استعداد قرآنی شناسایی شده‌اند و در این جلسات ماهیانه روند رو به رشد آنان مد نظر خوهد بود.
ناظمی اظهار کرد: قرآن‌آموزان دیگری نیز در جلسات ماه رمضان مسجد فخار حاضر بودند که ما با توجه به شرایط هریک، آنان را به سایر جلسات قرآنی شهرستان کاشمر نیز معرفی می‌کنیم.

وی در پایان گفت: در نظر داریم تا فاصله زمانی جلسات ماهیانه را نیز کمتر کنیم تا آموزش‌ها به صورت بهتر و با ارتباط بیشتر مخاطبان با جلسه قرآن ارائه شود.
یادآور می‌شود، جلسات قرآن ماهیانه مسجد فخار شهرستان کاشمر در غیر ماه مبارک رمضان، سه‌شنبه شب پایانی هر ماه پس از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *