نماینده کاشمر: روسیه، دوست مطمئنی نیست

نماینده مردم کاشمر در مجلس با بیان اینکه روسیه برای ما دوستی مطمئن نخواهد بود، یادآور شد: امروز شاهد این هستیم که با تمام وقاحت اَسَد وزنه همنوایی خود با پوتین را سنگین تر کرده و حتی حضور شهیدان مدافع حرم را در سوریه کمرنگ و بعضا کتمان می کند و آخرین خیانت را در اوپک و کنوانسیون بین المللی دریای خزر به چشم خود دیدیم.
خبرگزاری خانه ملت: نماینده مردم کاشمر در مجلس با بیان اینکه روسیه برای ما دوستی مطمئن نخواهد بود، یادآور شد: امروز شاهد این هستیم که با تمام وقاحت اَسَد وزنه همنوایی خود با پوتین را سنگین تر کرده و حتی حضور شهیدان مدافع حرم را در سوریه کمرنگ و بعضا کتمان می کند و آخرین خیانت را در اوپک و کنوانسیون بین المللی دریای خزر به چشم خود دیدیم.

بهروز بنیادی، نماینده مردم در مجلس دهم، افزود: دور نیست که این دو مهره سیاسی، ما را در راه منافع خود و بزودی برای نتانیاهو و ترامپ قربانی کنند، اما ما بی توجه به اینکه در جهان سیاست امروز، وفاداری مادام العمر معنی نداشته، دوست همیشگی و دشمن دائمی وجود ندارد، به سیاست هایی یکسان، مستمر و واحد دست زده ایم و دریغ از یک تشر به این دو فرد.

وی با بیان اینکه بخش زیادی از واردات کشور و خروج ارز فقط تحمیل قدرت هایی نظیر چین و روسیه است، ادامه داد: ماحصل این معادله برد- باخت، افزایش فقر و فلاکت و بی اعتمادی در بین مردم است. می طلبد که تفکر اقتصادی – سیاسی تقویت شود تا در سیاست خارجی برد – برد معنا یابد.

یک پاسخ

  1. بهروز بنیادی تو را چه به سیاست؟! تمام شانس تو برای نماینده شدن این بود که نوچه رضا خباز اصلاح طلب بودی وگرنه آدم های سیاس و انقلابی در کاشمر کم نیستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *