حضور خبرنگاران در جلسات شورای شهر کاشمر توسط دادستان ممنوع شده است

سخنگوی شورای اسلامی شهر کاشمر پس از برگزاری 4 جلسه این شورا بدون حضور خبرنگاران، مدعی شد که ما مشکلی برای حضور خبرنگاران در جلسات شورا نداریم و ممنوعیت حضورشان در جلسات اخیر بر اساس نامه دادستانی بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، محمد خباززاده امروز در نخستین نشست خبری پس از برگزاری چهار جلسه غیرعلنی گفت: درب شورا باز است و این خود خبرنگاران هستند که نمی‌آیند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کاشمر بابیان اینکه دادستان کاشمر در نامه‌ای خطاب به‌خبرنگاران از آنان خواسته است که تا 2 ماه در جلسات این شورا شرکت نکنند؛ یادآور شد: جلساتی که در این مدت بدون حضور خبرنگاران برگزار شده، در فضایی آرام بوده است، به‌طوری‌که به‌هیچ‌عنوان قابل قیاس با جلسات گذشته نیست.

وی با تأکید بر اینکه زمانی که خبرنگاران در جلسه حضور ندارند، جلسات بدون حاشیه برگزار می‌شود؛ ادامه داد: اعضای شورای شهر کاشمر در این جلسات اخیر به‌این نتیجه رسیدند که باید با گفت‌وگو، مشورت و پرهیز از حاشیه‌سازی مسائل شهر را حل کنند و با خرد جمعی نسبت به‌توسعه و پیشرفت شهر گام بردارند.

خباززاده بابیان اینکه در جلسه اخیر شورا نامه تعدادی از شهروندان کاشمری مبنی بر ایجاد مزاحمت و سد معبر توسط برخی از کسبه، بر اجرای مصوبه قبلی شورا مبنی بر اخذ عوارض از کسبه‌ای که فضای پیاده‌رو را اشغال می‌کنند، تأکید شد.

خباززاده با اشاره به‌اینکه پیشنهاد شهرداری کاشمر در خصوص کمک به‌تجهیزات مربوط به‌ژیمناستیک بانوان و کمک به‌برگزاری جشن میلاد حضرت رضا(ع) در ابتدای بلوار امامزاده سید مرتضی(ع) مخالفت کردند؛ خاطرنشان کرد: در این جلسه با دعوت از رئیس تأمین اجتماعی کاشمر و مدیر پلی کلینیک این مجموعه درمانی مشکلات و دغدغه‌های بیمه‌شدگان مطرح شد و اعضای شورای شهر بر انجام پیگیری مستمر برای صدور مجوز فعالیت بیمارستان تأمین اجتماعی در این شهرستان تأکید کردند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *