برگزاری مسابقه اینترنتی «اندیشه‌های امام رضا»

همزمان با دهه کرامت رضوی، مسابقه کتابخوانی اینترنتی با عنوان «اندیشه‌های رضوی» در سایت میقات الرضا(ع) در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری رسا، همزمان با دهه کرامت رضوی، مسابقه کتابخوانی اینترنتی با عنوان «اندیشه‌های رضوی» در سایت میقات الرضا(ع) در حال برگزاری است.

حمزه سپهریان مدیر عامل آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید مدرس(ره) گفت: این مسابقه با هدف تبیین و ترویج سبک زندگی امام رضا(ع) و بیان الگوهای رفتاری ایشان، ویژه گروه سنی کودک و نوجوانان و بزرگسال از 28تیرماه آغاز شده است و تا پایان مرداد ادامه دارد.

حمزه سپهریان عنوان کرد: علاقه مندان می‌توانند برای حضور در این مسابقه به سایت میقات الرضا(ع) به آدرس mighatalreza.aqr.ir مراجعه کنند.

وی ادامه داد: منبع این مسابقه در سطح کتابخانه‌های حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس، شهید آیت الله مدرس(ره) کاشمر، حضرت امام رضا(ع) قاین، سبزوار و روستای محمدآباد طبس، کارگاه‌های آموزش قران و نهج البلاغه حرم مطهر حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و در بین فراگیران کلاس‌های طرح غنی سازی اوقات فراغت به صورت رایگان توزیع شده است.

سپهریان یادآور شد: تاکنون استقبال گسترده‌ای از این مسابقه صورت گرفته که پیش بینی می‌شود بیش از 2 هزار نفر در مسابقه شرکت کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *