بزرگترین مجموعه ورزشی آموزش و پرورش منطقه ترشیز در کاشمر احداث می‌شود

مدیر آموزش و پرورش کاشمر از احداث بزرگترین مجموعه ورزشی زیر نظر آموزش و پرورش منطقه ترشیز در کاشمر خبر داد.
علی طاهریان صبح امروز دوم مردادماه در بازدید از کلاس‌های ورزشی اوقات فراغت و سالن‌های ورزشی آموزش و پرورش با بیان اینکه تمام تلاش همکاران ما در غنی سازی کلاس‌های اوقات فراغت برای دانش آموزان است، افزود: تلاش کرده‌ایم از فضاهای موجود ورزشی در اوقات فراغت استفاده بهینه شود.
وی با اشاره به اینکه با تشکیل کلاس‌های اوقات فراغت و ستادهای فرعی و همفکری با مربیان پیشکسوت و شاغل در اداره آموزش و پرورش اقدامات مطلوبی را در سطح شهرستان برنامه ریزی کردیم، بیان کرد: خوشبختانه کلاس‌های اوقات فراغت با استقبال بسیار خوب دانش آموزان و خانواده‌ها مواجه شده است.
مدیر آموزش و پرورش کاشمر با اعلام اینکه از تمامی ظرفیت‌های فضاهای ورزشی موجود استفاده بهینه شده است، اظهار کرد: تا حد امکان از فضاهای ورزشی شهرستان استفاده می‌شود.
وی در ادامه فضاهای موجود ورزشی آموزش و پرورش را به لحاظ کیفی مطلوب ارزیابی نکرد و گفت: سالن ورزشی 22 بهمن با 50 سال قدمت بسیار قدیمی و فرسوده است.
طاهریان با بیان اینکه تاکنون با هزینه‌هایی که هر ساله صورت می‌گیرد توانسته‌ایم این مجموعه ورزشی 22 بهمن را سرپا و شاداب نگه داریم، عنوان کرد: سالن ورزشی خاتم از دیگر اماکن ورزشی است که برای بانوان مورد استفاده قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به اینکه متاسفانه فضای ورزشی کافی در شهرستان وجود ندارد، افزود: به رغم تمامی مشکلات اما با پیگیری‌های نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی و همکاری‌ اداره کل و وزارت آموزش و پرورش یک سالن ورزشی جدید در سال جاری کلنگ زنی شد.
مدیر آموزش و پرورش کاشمر همچنین با اعلام اینکه بعد از گذشت هشت سال که استخر آموزش و پرورش نیمه‌کاره رها شده بود امسال با اعتبار یک میلیارد و 800 میلیون تومان مجدد جان گرفت و ادامه فعایت عمرانی آغاز شد، بیان کرد: امید داریم تا سال آینده استخر ورزشی به بهره‌برداری برسد.
وی همچنین از قول تحویل زمینی ورزشی در محل مجموعه ورزشی هنرستان شهید مدرس جهت چمن مصنوعی خبر داد و افزود: بحمدالله به سمت و سوی خوبی پیش می‌رویم.
طاهریان در ادامه با بیان اینکه امروز اولیاء هوشمند هستند کلاس‌های مختلف را از نظر کیفیت به خوبی ارزیابی می‌کنند، بیان کرد: به رغم هزینه‌هایی که برای آموزش و پرورش داشته اما تلاش شد در کلاس‌های اوقات فراغت از بهترین مربیان استفاده شود.
وی با اشاره به اینکه مربیانی که در کلاس‌های اوقات فراغت به کارگیری شده از اساتید دانشگاه انتخاب شده‌اند، اظهار کرد: به نسبت سایر کلاس‌های ورزشی تا 40درصد تخفیف شهریه در آموزش و پرورش اعمال شده است.
مدیر آموزش و پرورش کاشمر با بیان اینکه در مجموع بیش از 60 درصد دانش آموزان مقطع ابتدایی در کلاس‌های ورزشی تابستان شرکت کرده‌اند، اظهار کرد: سعی شده بهترین امکانات را تهیه و در اختیار دانش آموزان قرار دهیم.
وی در ادامه با اعلام اینکه مجموعه ورزشی 22 بهمن تعطیلی ندارد و از ساعت 8 صبح تا 12 شب فعال و مورد استفاده قرار می‌گیرد، گفت: روزانه 800 ورزشکار در قالب 45 کلاس آموزشی از مجموعه 22 بهمن استفاده می‌کنند.
طاهریان با بیان اینکه از 45 کلاس آموزشی 25 کلاس مربوط به خود آموزش و پرورش و 20 کلاس دیگر مربوط به مجموعه‌های آزاد دیگر است که سالن را اجاره کرده‌اند، عنوان کرد: در این چند سال اتفاقات خوبی در مجموعه آموزش و پرورش افتاده است.
وی عنوان کرد: با تدابیری که اتخاذ شده بخش بسیاری از مجموعه 11 هکتاری هنرستان شهید مدرس به فضاهای ورزشی اختصاص یافته است.
مدیر آموزش و پرورش کاشمر با اشاره به اینکه در سفر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور به کاشمر قول ساخت سالن ورزشی داده شد، افزود: با توجه به اینکه بزرگترین مجموعه ورزشی آموزش و پرورش منطقه ترشیز در کاشمر ساخته می‎شود تلاش می‎کنیم در سفر وزیر آموزش و پرورش به کاشمر که در 24 مردادماه خواهد بود برای کمک به این مجموعه پیشنهاداتی را ارائه دهیم.
وی با بیان اینکه با آغاز به کار این مجموعه ورزشی تحول بسیار بزرگی را در مجموعه تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشمر شاهد خواهیم بود، بیان کرد: به رغم تمامی مشکلات مالی و تنگناهای اقتصادی دولت اما آموزش و پرورش کاشمر به همت و پیگیری‌های مسئولان به خصوص نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در بهترین شرایط عمرانی قرار دارد.
طاهریان با اعلام اینکه تمامی پروژه‌های عمرانی آموزش و پرورش کاشمر تعیین تکلیف شده‌اند، گفت: در مجموع 11 پروژه داریم که تعیین تکلیف شده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *