دستگیری ۲۲ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در کاشمر

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده در این شهرستان و دستگیری ۲۲ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر و کشف بیش از ۶ کیلو مواد مخدر از آن‌ها خبر داد.
دستگیری ۲۲ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در کاشمربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛سرهنگ ابوالقاسم باقری فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر گفت: در اجرای مرحله دیگری از طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت شناسایی و دستگیری عاملان تهیه و توزیع مواد افیونی نقاط از قبل شناسایی شده به طور ضربتی پاکسازی شد.

وی گفت: تیم‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر در اجرای این عملیات ضربتی ۲۲ عامل اصلی توزیع مواد افیونی که یکی از آنان زنی جوان بود را شناسایی و دستگیر و شش کیلو و ۴۷۳ گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر تصریح کرد: با اجرای این طرح تعداد زیادی آلات و ادوات استعمال مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف و ۲۵ دستگاه گوشی تلفن همراه، دو دستگاه خودرو و چهار دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف یک واحد مسکونی نیز به دلیل ایجاد مزاحمت برای شهروندان پلمپ شد.

سرهنگ ابوالقاسم باقری خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده قضایی تحویل مقامات قضایی شدند و این طرح صورت مستمر در سایر نیز در سایر نقاط آلوده شهرستان به اجرا گذاشته خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *