رئیس جدید اداره کتابخانه های عمومی کاشمر منصوب شد

آیین معارفه رئیس جدید اداره کتابخانه های عمومی مشهد مقدس امروز برگزار شد.

در این مراسم با حکم حجت الاسلام و المسلمین سبزیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، محمدرضا بدیع زادگان، رئیس سابق اداره کتابخانه های عمومی کاشمر به عنوان رئیس اداره کتابخانه های عمومی مشهد منصوب شد.

بدیع زادگان هم اکنون دانشجوی دوره دکترای علم اطلاعات و دانش شناسی(کتابداری) دانشگاه فردوسی می باشد. وی در دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد، از دانشجویان ممتاز رشته کتابداری دانشگاه فردوسی بوده است.
بدیع زادگان از بهمن ماه سال 1391 به عنوان رئیس اداره کتابخانه های عمومی کاشمر منصوب شد.
وی در دوره مدیریت خود تحولات گسترده ای را در کتابخانه های عمومی شهرستان کاشمر به وجود آورد.

در دوره 5 سال و 5 ماهه مدیریت بدیع زادگان، تعداد کتابخانه های عمومی کاشمر از 7 باب به 14 باب افزایش یافت.
وی در این دوره موفق شد بیش از نیمی از کمک های خیرین کتابخانه ساز استان را در کاشمر جذب کند.
در دوره او شاهد رشد شاخص های کتابخانه ای کاشمر بودیم به گونه ای که این شهرستان در تمامی شاخص ها، رتبه های اول تا سوم استان را به خود اختصاص داد.
در مهمترین شاخص کتابخانه ای یعنی میزان عضویت در کتابخانه ها، کاشمر در دوره مدیریت بدیع زادگان توانست با عضویت 20 درصدی مردم این شهرستان، رتبه اول استان را با فاصله بسیار، نسبت به میانگین استانی به خود اختصاص دهد.

افتتاح اولین کتابخانه ویژه نابینایان جنوب خراسان رضوی و سومین کتابخانه سیار استان در کاشمر از جمله دستاوردهای دوران مدیریت وی به حساب می آید.
تغییرات و تحولات گسترده در حوزه مسائل عمرانی و فیزیکی، زیباسازی و تأمین تجهیزات گرمایشی، سرمایشی و کتابخانه ای کتابخانه های عمومی و انجام برنامه های متنوع فرهنگی برای ترویج فرهنگ مطالعه در کاشمر از جمله فعالیت های بدیع زادگان در دوران مدیریت وی بود.
در مجموع باید گفت که بدیع زادگان، با مدیریت جهادی خود، دوره ای به یادماندنی را برای کتابخانه های عمومی کاشمر به جا گذاشت.

اکنون و با انتصاب بدیع زادگان به عنوان رئیس اداره کتابخانه های عمومی مشهد مقدس، محمد جعفری به عنوان رئیس اداره کتابخانه های عمومی کاشمر منصوب شده است.
جعفری، دانش آموخته کارشناسی ارشد رشته کتابداری است که پیش از این به مدت دو سال مسئول اداری و مالی اداره کتابخانه های عمومی کاشمر بوده است.
جعفری همچنین 6 سال مسئول کتابخانه ریوش بخش کوهسرخ بوده و در سال 1394 نیز به عنوان مسئول کتابخانه نمونه در استان خراسان رضوی انتخاب شده است.

منبع: کاشمربصیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *