200 هزار کاشمری از مزایای طرحهای هفته دولت بهره مند شدند

فرماندار کاشمر گفت: با اجرای 93 طرح عمرانی با هزینه 29 میلیارد ریال در این شهرستان و بهره برداری آنها طی هفته دولت 200 هزار شهروند کاشمری از مزایای این طرحها بهره مند شده اند.
[200 هزار کاشمری از مزایای طرحهای هفته دولت بهره مند شدند] محمدعلی نبی پور روز جمعه در جمع مردم کاشمر در مسجدجامع این شهر افزود: دولت تدبیر و امید توجه خاصی به شهرهای کم جمعیت به خصوص روستاهای محروم دارد بطوری که از پروژه های امسال در کاشمر 55 پروژه قابل افتتاح با اعتبار 18 میلیارد و 600 میلیون ریال مربوط به نقاط روستایی است.
وی گازرسانی به 23 روستای بخش کوهسرخ را یکی از مهمترین پروژه های عنوان و بیان کرد: تاکنون پنج روستای محروم این بخش از مزایای شبکه گاز برخوردار شده اند.
فرماندار کاشمر در ادامه به مصوبات سفر استانی رئیس جمهوری برای این شهرستان اشاره و بیان کرد: دستاوردهای این سفر برای کاشمر تکمیل باند دوم جاده شادمهر – کاشمر، تخصیص 20 میلیارد ریال به ساخت تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی کاشمر، 103 میلیارد ریال به طرحهای جهاد کشاورزی، اجرای طرحهای اضطراری برای جلوگیری از تنش آبی و تکمیل مجتمعهای آبرسانی روستایی بوده اند.
مرکز شهرستان 200 هزار نفری کاشمر در فاصله 228 کیلومتری جنوب غرب مشهد واقع است. این شهرستان مرکب از دو بخش مرکزی و کوهسرخ دارای 63 روستای است. 61 هزار نفر از جمعیت کاشمر ساکن روستاهای این شهرستان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *