دیدار فرماندار کاشمر با خانواده شهیدان کارمند این شهرستان

فرماندار کاشمر در آخرین روز از هفته دولت با خانواده شهیدان کارمند هادی شهابیان و محمد ذوالفقارزاده این شهرستان دیدار کرد.
دیدار فرماندار کاشمر با خانواده شهیدان کارمند این شهرستان به گزارش ایثار واحد خراسان رضوی، محمد نبی‌پور در آخرین روز از هفته دولت با خانواده شهیدان هادی شهابیان و محمد ذوالفقارزاده دو تن از شهدای کارمند شهرستان کاشمر دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این دیدار فرماندار کاشمر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت گفت: دیدار با خانواده‌های شاهد فرصت مغتنمی برای ما که باعث ایجاد روحیه و انگیزه مضاعف در خدمت‌رسانی مسئولان می‌شود
وی در ادامه افزود: امیدواریم بتوانیم در مسیر اهداف شهدا و ایثارگران قدم برداریم و سنگربانان خوبی در این راه باشیم.
در ادامه محمدرضا وکیلی‌نیا رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به بررسی مشکلات و نیازهای خانواده‌ها پرداخته و خاطرنشان ساخت: با همت همه مسئولان می‌توان در جهت رفع نیازهای خانواده‌های شاهد و ایثارگر قدم‌های جدی‌تر برداشت.
در پایان دیدار ها با اهدای لوح یادبود از ایثارگری های ایثارگران تجلیل به عمل آمد.
معلم شهید هادی شهابیان و محمد ذوالفقارزاده از کارمندان نیروی انتظامی در دوم اردیبهشت 1339 و 16 فروردین 1349 در کاشمر چشم به جهان گشودند و در 18 فروردین 1366 و هفتم تیر 1370 پیرانشهر در درگیری با عناصر ضد انقلاب به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.
گفتنی است شهرستان کاشمر 654 شهید، 1821جانباز و 117آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *