غبارروبی مزارپنج شهید گمنام شهر ریوش

طلاب و اساتید مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کوهسرخ مزار پنج شهید گمنام شهر ریوش را غبارروبی کردند.
غبارروبی مزارپنج شهید گمنام شهر ریوش
متن خبر
[نسخه قابل چاپ] به گزارش روابط عمومی حوزه علمیه خراسان، طلاب و اساتید مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کوهسرخ در هفته دفاع مقدس و به منظور تجدید میثاق با شهدا وگرمیداشت یاد و خاطره آنان مزار پنج شهید گمنام شهر ریوش را غبارروبی کردند.
در این مراسم معنوی سرهنگ پورطاهری، راوی هشت سال دفاع مقدس پس از ایراد چند خاطره از جنگ تحمیلی، گفت: ما از ابتدای انقلاب شعار استقلال و آزادی را سر می دادیم و با کمک الهی و ائمه اطهار(ع) درمقابل تمام زورگویی‌های ظالمان ایستادگی کردیم و امروز هم از این شعار عقب نشینی نمی کنیم
وی افزود: ما نعمت بزرگ ولایت فقیه را داریم که هیچ کشور مسلمانی ندارد و تا زمانی که گوش به رهنمودهای ایشان دادیم و جامه عمل پوشاندیم، پیشرفت کردیم.
این رزمنده دوران دفاع مقدس یادآور شد: امروز هم اعتقادمان این است که اگر دستورات رهبر معظم انقلاب در برنامه اقتصاد مقاومتی را اجرایی کنیم، از این بحران اقتصادی گذر خواهیم کرد ولی اگر به دستورات به اصطلاح کدخدای جهان یعنی آمریکا، گوش دهیم به دوران قبل از انقلاب و حتی خیلی بدتر از آن بر خواهیم گشت.
گفتنی است، طلاب پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و خواندن زیارت عاشورا در کنار قبور شهدا با نثار گل قبور شهدا را با گلاب غبارروبی کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *